זהבה גלאון: "רוצים מלחמה? אין בעיה"

יושבת ראש מר"צ אומרת כי "הסטטוס קוו מת" וכי מפלגתה תצא למלחמה בנושא השבת "מבחינתנו, אין יותר סטטוס קוו. הממשלה הזו עברה כל גבול וצריך לשים לזה סוף"

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 04/09/16 11:17 א באלול התשעו

זהבה גלאון: "רוצים מלחמה? אין בעיה"
פלאש 90, צילום: פלאש 90

"הסטטוס קוו מת. בממשלה מנסים למכור לנו עכשיו שעבודות התשתית של הרכבת הם איזשהו סיפור חדש. זה שקר. עבודות תשתית ברכבת מתנהלות כל שבת, כבר שישים שנה. הסיעות החרדיות לא גילו את העובדה הזו היום, הן רק מצאו עץ לטפס עליו. כי אפשר, וכי נתניהו ייכנע" כתבה ח"כ זהבה גלאון בעמוד הפייסבוק שלה.

בשבת האחרונה היו מתוכננות עבודות נוספות בתשתית הרכבת אך סמוך לכניסת השבת הודיע ראש הממשלה בנימין נתניהו כי העבודות יושהו עד מוצאי שבת.

"אם הטירוף הזה לא יעצור כאן, אפשר יהיה להמשיך לטפס על עצים נוספים" כתבה גלאון. "למה לא לעצור את התנועה בנמלים? בנתב"ג? למה לא לעצור עבודות תשתית בשבת לחברות סלולרי ולחברת החשמל? חושבים שאני צוחקת? עכשיו יש דיווחים שהרכבות הן רק פרומו לסיפור גדול יותר - סגירת עסקים בשבת".

"הסטטוס קוו מת. הוא גוויה, נטול חיים, נח על משכבו בשלום. אם לא היו ממסמרים אותו לרצפה הוא היה מריח את החרציות מלמטה. זהו אקס-סטטוס-קוו. אין סטטוס קוו כשאחד הצדדים מחליט להפר אותו על גבם של מאות אלפי ישראלים".

"רוצים מלחמה? אין בעיה" גלאון כתבה כי מפלגתה תפעל "בעיריית תל-אביב ובכל רשות מקומית שאנחנו מיוצגים בה כדי להסדיר תחבורה ציבורית בשבת. מבחינתנו, אין יותר סטטוס קוו. הממשלה הזו עברה כל גבול וצריך לשים לזה סוף".