אפליקציה חדשה מאפשרת רישום לנישואין דרך הסמארטפון

משרד הדתות משיק אפליקציה חדשה שתקל על הזוגות המתחתנים. 50 מיליון שקלים הושקעו במחשוב. 132 המועצות הדתיות לצורך הפרוייקט

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 15/08/16 15:57 יא באב התשעו

המשרד לשירותי דת השיק היום את ״המועצה הדתית הדיגיטאלית״, אפליקציה חדשה המנגישה את תהליך הרישום לנישואין ומאפשרת לזוגות להירשם ברשת.

השירות באפליקציה כולל קבלת הודעות סמס ו/או מיילים מהמועצה הדתית, סריקת תעודות הנישואין, תיאום וקשר אינטרנטי מול מחלקת הנישואין ועוד. השירות המקוון כבר החל בחלק מהמועצות הדתיות ברחבי הארץ וצפוי להקל משמעותית על הזוגות המתחתנים ולקצר את הליך הרישום לנישואין , כך אומרים במשרד לשירותי דת.

״אני שמח לברך על המוגמר ולבשר לציבור הישראלי על יציאה לדרך חדשה. דרך של טכנולוגיה מתקדמת לשיפור השירות. דרך של הנגשת השירות לאזרח. השקענו משאבים אדירים ועמל רב בפרויקט הזה וזוהי רק ההתחלה של ׳מהפכה שירותית לאזרח׳ במשרד לשירותי דת״ אמר היום ח״כ דוד אזולאי, השר הדתות.

מנכ״ל המשרד לשירותי דת עו״ד עודד פלוס, אמר כי ״לאחר חשיבה והשקעת משאבים רבים אנו מסמנים כעת וי גדול על שירות חדש של המועצות הדתיות אשר ידבר לדור המחובר לעידן הדיגיטאלי, לאינטרנט ולרשתות החברתיות. לראשונה אנו מאפשרים לזוגות לקבל שירותים אינטראקטיביים בהליך הרישום לנישואין. אנו נמשיך לשדרג את שירותי הדת גם בתחומים נוספים ובקרוב נשיק גם שירותי כשרות ומקוואות חדשניים מתוך הבנה כי הלקוחות קרי, האזרחים בראש מעיינינו״.

במשרד הדתות מתגאים בתוכנת ״שירת הים״ פרי פיתוח של אגף מחשוב מערכות מידע במשרד ומלם מערכות תוכנה מקבוצת ״מלם-תים״ באמצעותה יפעל הרישום המקוון.

לשם תחילת הפעילות נאלץ אגף המחשוב ומערכות המידע במשרד לשירותי דת לשדרג את תשתיות המחשוב במועצות הדתיות לתשתיות מתקדמות אשר כוללות ארונות תקשורת וביצוע של פריסת קווי תקשורת וציוד חומרה מתקדם לצד תוכנות חדישות. "המועצות הדתיות נמצאות היום בשיא הטכנולוגיה בעקבות המעבר לשירת הים שכוללות office 365 וחיבור לענן מכלל מחשבי המועצה" ציין ליאור אשכנזי מנהל האג. ההשקעה במחשוב 132 המועצות הדתיות עלה למשרד כ-50 מיליון שקלים וכלל ציוד חומרה רב, תוכנות ועוד.

הרבנות הראשית הוציאה סרטון לכבוד השקת האפליקציה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן