שטרן לבנט: אתה רק כאילו מייצג את הציונות הדתית

במסגרת נאומים בני דקה במליאה, העלה ח"כ שטרן את נושא האולפנה מבני ברק ותמה איך זה ששתמיד הדתיים לאומיים צריכים לוותר על העקרונות שלהם במסגרת שיתוף הפעולה עם החרדים

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/06/16 18:22 טו בסיון התשעו

שטרן לבנט: אתה רק כאילו מייצג את הציונות הדתית
פלאש 90, צילום: פלאש 90

האולפנה מבני ברק הגיעה לדיון במליאת הכנסת במסגרת נאומים בני דקה. האולפנה עתידה להיסגר בימים הקרובים בסוף שנת הלימודים לאחר שבעיריית בני ברק החליטו להעביר את המבנה לטובת מוסד של חסידות גור.

חבר הכנסת אלעזר שטרן שבירך על היחסים הקרובים בין הציונות הדתית לחסידות גור, ובכך רמז ליחסים המתהדקים והולכים בחודשים האחרונים בין נפתלי בנט לשר הבריאות יעקב ליצמן. במקביל, תמה שטרן: "למה על חשבון הציונות הדתית?"

שטרן אמר כי התרגל שהציונות הדתית מוותרת בכל נושא הקשור לזהותה היהודית של מדינת ישראל בנושאי גיור, נישואין וגירושים כשרות ושבת ואמר כי הציונות הדתית הפקירה את הנושא בידי החרדים.

בסיום דבריו הזכיר שטרן: "שר החינוך היום שייך כאילו למפלגה שכאילו מייצגת את הציונות הדתית והשאלה שלי היא בסוף למען הערכים של הציונות הדתית ומי יילחם למען מוסדות החינוך של הציונות הדתית".

יצויין, כי עיריית בני ברק טענה בתגובה שהמהלך נעשה כיון שרוב תלמידות האולפנה מגיעות מחוץ לעיר ויש להן מחויבות קודמת לבנות שגרות בעיר.

[embed]

]