ראשי ישיבת עתניאל בגינוי לסרטון החתונה: מי שתומך בזה שיעזוב את הישיבה

הרב רא"ם הכהן והרב בני קלמנזון גינו בחריפות קשה את הסרטון היום בשיעורם בישיבה. "חילול השם שאין כדוגמתו" אמר הרב הכהן ואילו הרב קלמנזון השווה אותם לפרנקיסטים וטען כי מדובר במדרון חלקלק בדרך לנאציזם

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 24/12/15 22:20 יב בטבת התשעו

ראשי ישיבת עתניאל הרב רא"ם הכהן והרב בני קלמנזון יצאו היום בגינוי חריף במיוחד לסרטון החתונה כשהם קוראים שבחור שתומך בתופעות כאלו יעזוב את הישיבה.

"אני מזועזע עד עמקי נשמתי מהסרט של החתונה ומזה שזה לא בן אדם אחד אלא קבוצה. זה לא תורה ולא ריח תורה זה עיוות ואין מה להזדהות איתם, זה מזעזע בכל קנה מידה. רצח לשם רצח? איך אדם יכול להימצא בכלל בחתונה כזו? אי אפשר להיות חלק ונחלה עם הדבר הזה בצורה הכי חריפה. זה לא תורה ולא כלום", תקף הרב הכהן.

"אני מקווה שבישיבה אין כאלה אנשים ואם יש שיעזבו עכשיו, אף על פי שאין דרכי להגיד דברים כאלה. מדובר בחילול השם שאין כדוגמתו", אמר הרב הכהן.

[embed]

]

גם ראש הישיבה, הרב בני קלמנזון, תקף בחריפות את התופעה והשווה את נוער הגבעות לכת של הפנקיסטים, "כאשר הכת הכמעט שטנית של יעקב פרנק החליטה להתנצר לאחר מסע הלשנות נוראי כלפי היהודים הם דרשו תנאי שגם בהתנצרותם הם יוכלו להישאר עם זקנים ופיאות ולהיות עם ציציות כדת הזוהר ומומרים כך אפשר להיות עם זקנים ופיאות ופושעי ישראל הגדולים ביותר".

"נוצרה בתוך המחנה שלנו מוטציה נוראית שטוענת בלבד שהיא פועלת למען ארץ ישראל, אך בפועל היא מחריבה את המדינה ואת ההתיישבות האנשים האלה הם מיעוט מבוטל שעושה חור בספינה ומטביע אותה", אמר הרב קלמנזון

הוא המשיך וטען כי מדובר במשהו שדומה לתחילת הנאציזם, "כידוע אני חוקר תרבות ועם שלא הבינו את ההבדל בין מלחמה לבין רצח. אני לא משווה בשום אופן את מה שאנחנו רואים לנאציזם, אך אנחנו מתחילים את המדרון החלקלק. די נשבר אי אפשר להיות סלחני ומגומגם לתופעה הזו".

הרב קלמנזון התייחס גם לטענות על העינויים של העצירים ואמר, "אני תומך בצורה גורפת במסגרות הממלכתיות גם אם אני חושב שהן לא מושלמות, אולי הן יבערו את הנגע הנורא הזה".

[embed]

]