הרב משה הגר מקיים מגעים עם מפלגתו של ישי

החשש מאחוז החסימה מכריח את ישי ושטבון לחפש כוכבים נוספים מהמגזר הדתי לאומי. הרב משה הגר מהמכינה הקדם צבאית ביתיר אישר ל'כיפה' על מגעים בינו לבין המפלגה

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 18/01/15 15:35 כז בטבת התשעה

'יחד העם איתנו' מפלגתם של אלי ישי ויוני שטבון לא מצליחה להתרומם בסקרים והם מחפשים בימים אלו 'כוכבים' חדשים שיגדילו את התמיכה במפלגה. על פי דיווחים בלתי מאומתים ראשי הציבור החרד"לי הבהירו לישי שבמידה והוא לא יתרומם בסקרים ויהיה חשש משמעותי כי הוא לא יעבור את אחוז החסימה הם לא יתמכו בו וישקלו תמיכה ביהדות התורה.

אחד מאלו ששמו עלה כמועמד לרשימה, אל"מ במיל' הרב משה הגר-לאו, ראש המכינה הקדם צבאית יתיר. בשיחה עם 'כיפה' אישר הרב הגר כי מתקיימים מגעים בין הצדדים אך הוא הוסיף כי כרגע לא מדובר במשהו מעבר לכך.

שמות נוספים שעלו בחרושת השמועות, אל"מ יונתן ברנסקי, לשעבר מפקד גדוד נצח יהודה והרב אריאל בראלי, ר"מ בישיבת שדרות, אך לעת עתה נראה כי מדובר בשמועות בלבד.

לפי חלק מהדיווחים הוצע לישי להתאחד עם 'עצמה יהודית' מפלגתו של בן ארי אך הסבירות לכך נמוכה בעיקר בשל הפערים ביניהם. גם במידה ואכן הם ירוצו יחד יהיה זה רק כבלוק טכני על מנת לעבור את אחוז החסימה ולאחר הבחירות כל אחד ייפרד לדרכו.