"מי שהולך לישון עם כלבים שלא יתפלא שהוא יוצא עם פרעושים"

פעיל הימין בנצי גופשטיין מגיב על הפיגוע בסניף רמי לוי במישור אדומים ומבהיר כי מדובר היה בפרצה קוראת לגנב. "הסניפים של רמי לוי מלאים אויבים ולא מפתיע שהפיגוע התרחש"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 03/12/14 17:39 יא בכסלו התשעה

"מי שהולך לישון עם כלבים שלא יתפלא שהוא יוצא עם פרעושים"
חוזרים להר, צילום: חוזרים להר

פעיל הימין בנצי גופשטיין מגיב לפיגוע בסניף רמי לוי באזור התעשייה מישור אדומים הערב ואומר כי לא מפתיע שהפיגוע התרחש, שכן הוא מתריע על הנושא כבר שנים. “הסניפים של רמי לוי מלאים באויבים ולא מפתיע שהפיגוע קרה. אני קצת מתפלא על המחבל שסיכן את החברים שלו".

"אני שב וקורא לאנשים לא לקנות אצל רמי לוי. הוא מעסיק ערבים ומוכר להם מאידיאולוגיה. הוא רץ עכשיו ואמר שזה לא עובד שלו אבל אי אפשר באמת לדעת. זו הייתה פרצה הקוראת לגנב. יש שם התבוללות, יש שם עובדים וקונים ערביים ואתה לא יודע אם הקצב יוציא סכין נגדך. לפני חודש הרים עובד בתלפיות בקבוק זכוכית על יהודי אבל השתיקו את זה. אין פלא שהפיגוע התרחש וצריך להבין שדו קיום לא יצא משם".

כזכור, סמוך לשעה 16:00 החל מחבל פלסטיני לדקור אזרחים בתוך סניף רמי לוי באזור התעשייה מישור אדומים. המחבל דקר שני אזרחים, ונוטרל בידי קונה העובד בתור מאבטח, שירה לעבר גפיו התחתונות ופצע אותו באורח בינוני.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן