בנט והרב אליהו נפגשו בניסיון לגשר על הפערים בבחירות לרבנות ירושלים

יומיים לבחירות: הרב שמואל אליהו נפגש עם יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט בניסיון לקבל את תמיכתו במרוץ לרבנות ירושלים, אך האחרון כפי הנראה לא הסיר תמיכתו ברב עמאר

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 19/10/14 14:05 כה בתשרי התשעה

בנט והרב אליהו נפגשו בניסיון לגשר על הפערים בבחירות לרבנות ירושלים
פלאש 90, צילום: פלאש 90

רק מעט יותר מיומיים לפני הבחירות לרבנות ירושלים והרב שמואל אליהו מנסה לגייס את תמיכת הבית היהודי למועמדותו על פני הרב שלמה עמאר.

הבוקר (א') התקיימה פגישה בין הרב אליהו לבין יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט, וטל גן צבי, שעומד מאחורי תמיכת הבית היהודי ברב עמאר, בעקבות בקשתו של הרב אליהו כי הבית היהודי יסירו תמיכתם מהרב עמאר ויעבירו אותו אליו.

בנט לא הסיר כפי הנראה את תמיכתו ברב עמאר וזאת למרות התחזקותו של הרב אליהו בימים האחרונים. ביום שישי האחרון הצהירו שני מנהיגי הציבור החרדי - הרב שטיינמן והרב קנייבסקי על תמיכה ברב אליהו ובנוסף אליו הצהירו האדמו"ר מגור והאדמו"ר מבלזעא על תמיכתם בו.

למעשה, יש סיכוי מסוים כי הקולות שמונעים מהרב אליהו את תואר הרב הראשי הספרדי לירושלים הם קולותיהם של חברי הגוף הבוחר מטעם הבית היהודי. הבוקר (א') כינס ראש עיריית ירושלים ניר ברקת את חברי הגוף הבוחר מטעם הבית היהודי לישיבה סגורה בכיכר ספרא בירושלים על מנת לשכנעם לבחור ברב עמאר ביום שלישי הקרוב, זאת לאחר שנטען כי חלק מהם החליטו לבחור ברב אליהו.