ח"כ כלפה הכריע: צ'אק נוריס יותר חזק מנפתלי בנט

באירוע הזוי ביותר תחת השם 'כנס מודיעין השני למעריצי צ'אק נוריס' השתתף ח"כ זבולון כלפה שטען כי "בהרבה רגעים בחיי אני שואל מה צ'אק נוריס היה עושה ונותן בעיטה מסובבת לאתגר שעומד מולי"

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 23/03/14 16:51 כא באדר ב'

ח"כ כלפה הכריע: צ'אק נוריס יותר חזק מנפתלי בנט
דורון רון, צילום: דורון רון

אחד האירועים ההזויים שהתקיימו לאחרונה הוא ללא כל ספק כנס "מודיעין השני" למעריצי השחקן האמריקאי צ'אק נוריס הידוע בעיקר מסדרת הטלויזיה "וואקר". אחד הנואמים המרכזיים בכנס הוא לא אחר מאשר ח"כ זבולון כלפה ממפלגת הבית היהודי שבנאום הומוריסטי אמר כי "יש כאלה שאומרים על ראש המפלגה שלנו נפתלי בנט שהוא צ'אק נוריס של דורנו, הדיון הזה הוא עזות מצח שאין כדוגמתה, חלילה לנו לחשוב על כזה דבר, נפתלי לא מהווה צל צילו של צ'אק נוריס הגדול וגם נפתלי עצמו מודה בזה".

בכנס הומוריסטי ביום חמישי האחרון התכנסו מעריצי השחקן האמריקאי צ'אק נוריס בעיר מודיעין. מי שהובילו וארגנו את הכנס הם חברי "המתכנה", חברת תוכן אינטרנטי, של אסף וול מהמושב הדתי ניר עציון ועו"ד גיל סלוביק חובש הכיפה שחתומים על לא מעט מהפרויקטים היותר הזויים בחברה הדתית.

הפתיע במיוחד היה ח"כ זבולון כלפה ממפלגת הבית היהודי, יו"ר הלובי החקלאי בכנסת, שהיה מהנואמים המרכזיים בכנס והודה לצ'אק נוריס "באופן אישי על הגשם שהוריד לנו בשבוע שעבר". ח"כ כלפה נאם בפני מעריצי צ'אק נוריד ואמר כי "צ'אק נוריס מתמודד לגמרי לבדו מול אויבים רבים, בבחינת מעטים מול רבים, לא זורק אחריות על אחרים. מי יותר ממני מבין ללבו של צ'אק נוריס, אני הקיבוצניק היחיד בכנסת והולך תמיד עם סנדלים במשכן, גם בשלג. רק בפולין הסכמתי ללכת עם נעלים כדי שלא יגידו שאני הזוי" אמר ח"כ כלפה.

(צילום: דורון רון)

עוד סיפר בהומור ואמר כי "בהרבה מאוד רגעים בחיי אני שואל מה צ'אק נוריס היה עושה ומיד אני נותן בעיטה מסובבת לאתגר שעומד מולי מתוך בטחון שעשיתי את מה שצ'אק היה עושה, הייתי מדגים לכם אבל אני מפחד לשבור פה משהו". ח"כ כלפה אף סיפר מדוע פתח לשכה פרלמנטרית בנתיבות ואמר כי "פתחתי לשכה בנתיבות למרות הקאסמים כי אני יודע שצ'אק נוריס שומר עלי ועל כל עם ישראל".