הרב עובדיה יוסף תקף את הרב סתיו: "מסוכן ליהדות"

מנהיגה הרוחני של ש"ס הסביר את התנגדותו ל"חוק עמאר" והסביר בדרשתו השבועית את התנגדותו לרב סתיו: "החברים שלו מהמפד"ל העידו שהוא מסוכן לרבנות ולתורה - ואני אחריש?"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 16/06/13 09:33 ח בתמוז התשעג

הרב עובדיה יוסף תקף את הרב סתיו: "מסוכן ליהדות"
שס, צילום: שס

הרב עובדיה יוסף, מנהיגה הרוחני של ש“ס ובכיר הפוסקים בדורנו, יצא אמש (מוצאי שבת) למתקפה חריגה על הרב דוד סתיו והתייחס לראשונה להחלטת ש“ס על גניזת ”חוק עמאר“.

בדרשתו השבועית אמר הרב עובדיה כי הרב סתיו הינו ”אדם שאינו ראוי“ וכי ”אין לו יראת שמיים בכלל“. הוא הסביר: ”החברים שלו, המפד"ל, המפלגה שלו, העידו לפני - האיש הזה מסוכן ליהדות, מסוכן לרבנות, מסוכן לתורה, ואני אחריש?“.

הרב עובדיה הוסיף וציין כי ”הרב עמאר, כבודו במקומו מונח, הוא אדם גדול, הוא צדיק, הוא ישר. אבל משתמשים בשמו לבחור אדם רשע. לשים אותו רב ראשי, הוא לא ראוי להיות כלום“.

”איך אני אחריש? איך אני אשתוק? שאני אחניף לו לרב עמאר שאני אוהב אותו? להכניס בן אדם שהוא לא הגון, להכניס צלם בהיכל“, הוסיף הרב עובדיה, שתקף את הפוליטיקאים שתמכו ברב סתיו ואמר: ”ליברמן לא כל כך אוהב את התורה. הוא יקבע לנו מי יהיה הרב הראשי? הוא? משה רבינו קובע, גדולי הדור קובעים. אני הייתי הראשון שגזרו עליי את החוק הזה. עכשיו רוצים לשנותו בגלל סתיו? הם 'מתים' עליו, יתאבדו כדי שייבחר. כן יאבדו כל אויביך ה'. אתם יודעים כמה לפיד ובנט, כמה הם שונאי תורה, רוצים לבטל בני ישיבות מהתורה שלהם. אם היה (הרב סתיו - י.א) תלמיד חכם באמת, היו שונאים אותו“.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן