ישיבת "הר המור" הפיצה חוברת לחיזוק רוח הלחימה של הלוחמים

גם בישיבה נערכו לאפשרות של כניסה קרקעית לרצועת עזה והפיקו חוברת ממאמריו של הרב צבי טאו, שהופצה ללוחמים בסדיר ובמילואים, תחת הכותרת "עת מלחמה"

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 21/11/12 17:16 ז בכסלו התשעג

ישיבת "הר המור" הפיצה חוברת לחיזוק רוח הלחימה של הלוחמים
דובר צהל, צילום: דובר צהל

ישיבת ”הר המור“ נערכה אף היא לאפשרות של כניסה קרקעית לרצועת עזה, שעתה נראית כאפשרות שהולכת ומתרחקת מביצוע, כשבישיבה הפיקו והפיצו חוברת תורנית מיוחדת שחולקה ללוחמים בסדיר ובמילואים הנמצאים בשטחי הכינוס של צה“ל בדרום הארץ.

תחת הכותרת ”עת מלחמה - שיחות בנושא גבורת הרוח בעת מלחמה“, הודפסו שלושה מאמרים מפרי עטו של נשיא הישיבה, הרב צבי טאו, נוסף על מאמר של ראש הישיבה בפועל, הרב עמיאל שטרנברג. החוברות מוצעות למכירה, אך בישיבה יצאו למבצע הפצה חינמי בקרב כוחות צה“ל. במייל פנימי שהפיצו בישיבה מבקשים מפיקי החוברת את עזרת ידידי הישיבה בסיוע כלכלי לטובת הדפסתה.

נושאים כמו מוסר מלחמה, הנהגת ה' בעולם ומשמעותה של המלחמה הם רק חלק מהנושאים בהם עוסק הרב טאו במאמריו בהם פורש את משנתו הייחודית. על אף שהרב טאו וישיבת הר המור נמנים בין הזרמים הממלכתיים בציונות הדתית, בחיל חינוך עתידים שלא לקבל ברוח טובה את הפצת החוברות בצה"ל.

גם בתחום ”תודעה יהודית“ של הרבנות הצבאית הפיקו חוברת מידע למבצע ”עמוד ענן“, שחולקה על ידי נציגי הרבנות הצבאית בשטחי הכינוס. החוברת כוללת מספר מאמרים תורניים המתייחסים לשם המבצע ולרוח הלחימה ומבקשים לחזק את רוחם של הלוחמים לאור המבצע הצבאי.

לפניות לכתב נטעאל בנדל - desk@kipa.co.il