דני דיין בחן התמודדות במסגרת "האיחוד הלאומי"

חשיפה: יו"ר מועצת יש"ע שקל לפרוש מתפקידו ולהתמודד על תפקיד בשורות המפלגה, דרך מרכז "תקומה". את המהלך הוביל כצל´ה. דיין: הציעו לי ושקלתי את הנושא – לבסוף סירבתי

חדשות כיפה נטעאל בנדל ואורי פולק, כיפה 08/11/12 17:26 כג בחשון התשעג

דני דיין בחן התמודדות במסגרת "האיחוד הלאומי"
ארי בריגס, צילום: ארי בריגס

יו"ר מועצת יש"ע, דני דיין, בחן בימים האחרונים אפשרות להשתלבות בשורות מפלגת "האיחוד הלאומי", שרשימתה לכנסת תתברר במהלך השבועיים הקרובים - כך נודע לכיפה. דיין בחן אפשרות לפרוש מתפקידו כיו"ר מועצת יש"ע ולהתמודד, דרך מרכז "תקומה", על מקום ברשימת המפלגה לכנסת.

מאחורי המהלך עומד ח"כ יעקב (כצל'ה) כ"ץ, יו"ר "האיחוד הלאומי" הפורש, אשר נפגש ושוחח עם דיין בשבועות האחרונים.

(מגשש, דני דיין. צילום: ויקיפדיה עברית)

דיין טוען כי במפלגה פנו אליו והציעו לו את התפקיד, אך גורמים במפלגה טוענים כי הגישושים הפוליטיים החלו דווקא מצידו. בתגובה לכיפה אישר דיין כי בחן את הנושא, אך לבסוף החליט שלא לפרוש מתפקידו ולהיכנס לפוליטיקה בשלב זה.

בתוך כך, המפלגה המאוחדת של "הבית היהודי" ו"האיחוד הלאומי" צפויה לזכות לכ-13 מנדטים, כך על פי סקר "פאנלס" שפורסם היום בערוץ הכנסת. על פי תוצאות הסקר, הליכוד-ביתנו זוכים ל-36 מנדטים, מפלגת העבודה זוכה ל-23 מנדטים ומפלגתו של הרב חיים אמסלם, "עם שלם", עוברת את אחוז החסימה וזוכה לארבעה מנדטים.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן