האם דודו סעדה יצטרף לאיחוד הלאומי?

לאור פרישתו של כצל'ה מהנהגת רשימת "האיחוד הלאומי", שוקל יו"ר "בשבע" להצטרף למקום בכיר ברשימת המפלגה. הרשימה המלאה תסגר לאחר הפריימריז ב"בית היהודי"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 31/10/12 10:05 טו בחשון התשעג

האם דודו סעדה יצטרף לאיחוד הלאומי?
יחצ, צילום: יחצ

יום אחרי פרישתו של ח"כ יעקב (כצל'ה) כ"ץ מראשות רשימת "האיחוד הלאומי", וההערכות במערכת הפוליטית מתחילות לעסוק בזהותם של הבכירים שיובילו את הרשימה הבאה לכנסת. בכירי המפלגה יגבשו בשבועיים הקרובים את רשימת המפלגה תחת הנהגתו של ח"כ אורי אריאל, מיד אחרי גיבושה הסופי של רשימת "הבית היהודי".

(האם דודו יוביל? דודו סעדה. צילום: יחצ)

לכיפה נודע כי דודו סעדה, יו"ר "בשבע", שוקל בימים אלה הצטרפות לאחד המקומות הבכירים ברשימה לכנסת. סעדה, תושב קדומים, שימש בעברו כמנהל ישיבת ההסדר בהר ברכה, ממנה פרש לעולם העסקים והצטרף לגרעין מייסדי תחנת הרדיו "ערוץ 7" לצד עסקים נוספים. מאז שנת 2002 הוא עומד מאחורי העשייה הענפה של "בשבע", המוביל במגזר סדר יום חרדי-לאומי כמי שסמוך על שולחנם של הרבנים מלמד, ישיבת הר ברכה וישיבת בית אל.

הקריירה הפוליטית של סעדה הסתכמה עד כה במועמדות למקום ה-11 ברשימת "האיחוד הלאומי", אך בשנים האחרונות הוא קיבל מספר הצעות קונקרטיות לכניסה אל החיים הפוליטיים. לאור הכרזתו של כצל'ה בדבר הצבת מועמדים מזרחיים בראשות רשימת המפלגה, ייתכן וסעדה ישתלב כבר ברשימה הבאה לכנסת.

לפניית כיפה סירב סעדה להגיב לדברים בשלב זה.