בכירים באתר החרדי "בחדרי חרדים" נעצרו בחשד לסחיטה

בכירים באתר הפופולארי ביותר במגזר החרדי נעצרו בחשד לסחיטה ואיומים. על פי דיווחים שונים, הבכירים חשודים בגביית כספים מגופים וחברות תמורת הטיית הפרסומים באתר

חדשות כיפה אורי פולק 01/04/12 16:03 ט בניסן התשעב

בכירים באתר החרדי "בחדרי חרדים" נעצרו בחשד לסחיטה

בכירים באתר החרדי "בחדרי חרדים" נעצרו היום (א') בחשד לעבירות של סחיטה ואיומים. חוקרי היחידה המרכזית של המשטרה במפלג התשאול במחוז ירושלים הגיעו היום למשרדי החברה בתל אביב וערכו גל מעצרים. צו איסור פרסום הוטל על פרטי הפרשה.

על פי דיווחים שונים, הבכירים באתר חשודים בגביית כספים מגופים וחברות תמורת הטיית הפרסומים באתר. במשטרה מעריכים כי חשודים נוספים בפרשה ייעצרו כבר בימים הקרובים.

"בחדרי חרדים" נחשב לאתר הפופולארי ביותר במגזר החרדי, הכולל מערכת חדשות עצמאית ומערכת פורומים ענפה, שהפכה "מדורת השבט" של הציבור החרדי באינטרנט. הוא הוקם לפני כעשור, בתחילה כפורום פופולארי, שפותח לאתר חדשות. בשנת 2007 נרכש האתר על ידי קבוצת "גלובל נטוורקס" שבבעלות גיא כהן, אדם חילוני שאיננו מתערב בתכניו.

במערכת "בחדרי חרדים" סירבו להגיב לדברים. באתר האינטרנט לא קיימת שום התייחסות לפרשה, לעת עתה.

ממשטרת ירושלים נמסר בתגובה כי "במפלג התשאול של היחידה המרכזית מתנהלת חקירה כנגד אתר האינטרנט חדרי חרדים בגין סחיטה באיומים. נעצרו מספר מעורבים בפרשה ונעשו חיפושים במקומות שונים. החקירה נמשכת וצפויים מעצרים נוספים".