הרב אלון על כתב האישום נגדו: "שקר גס"

הרב מוטי אלון התייחס לראשונה לכתב האישום שהוגש נגדו וטען כי מדובר ב"שקר גס ומתועב". הוא תקף את פורום 'תקנה' ואמר כי הוא "אנטי דמוקרטי, אנטי אנושי ואנטי הלכתי"

חדשות כיפה אורי פולק 03/11/11 17:46 ו בחשון התשעב

הרב אלון על כתב האישום נגדו: "שקר גס"
Shalom, צילום: Shalom

הרב מוטי אלון, שהואשם על ידי פרקליטות המדינה בביצוע מעשים מגונים בכוח בתלמידיו, התייחס הערב (ה') לראשונה לכתב האישום שהוגש נגדו, במסגרת שיעור שהעביר במושבה מגדל.

"אתמול פורסם כתב אישום המתאר מעשים שנעשו לכאורה בשני נערים. בטרם אתייחס לדברים, אומר מראש שאין לי ספק שבמהלך קשרים ושיחות עם כל כך הרבה אנשים במשך כל כך הרבה זמן אפשר, וודאי, שנגרמה אי נוחות או אי הבנה או פרשנות שגויה או מבוכה למעשיי. אם אי מישהו חש כך, אני מנצל את ההזדמנות הזאת שוב להתנצל על כך מעומק לבי", פתח ואמר הרב אלון לתלמידיו.

"הגיע הזמן לומר בברירות כי בכל שנותיי האמורות מעולם לא עשיתי שום מעשה ולא במלל בכוונה מינית כלפי מי מתלמידיי או מהפונים אליי. כל ניסיון לטעון כאילו הודיתי אי פעם במעשה שכזה הוא שקר גס ומתועב. מעולם לא עשיתי שום מעשה מתוך כוונה מינית, מדובר ברדיפה של פורום 'תקנה'", הוסיף הרב אלון.

"אלוקים עדי, שכל שעשיתי היה מתוך כוונה טהורה לעזור", הוסיף הרב אלון, שאמר כי חלק מהפרסומים נגדו התבססו על רכילות ולשון הרע - ולא על מעשים. "אם פגעתי במישהו בבלי דעת, ביודעין ובלא יודעין, ואולי אף מטעות בשיקול הדעת, אני שב ומבקש סליחה ומחילה", אמר הרב אלון.

בהתייחס לאחד המתלוננים אליהם התייחס כתב האישום אמר הרב אלון כי מדובר ב"בחור יקר שאני זוכר אותו מעט מאד מפני שלא למד אצלי מעולם. הוא הגיע אליי, על פי דבריו, מתוך מצוקה אישית ומשפחתית קשה על מנת לקבל עזרה וחיזוק במצבו האישי. מה מביא את ג' אחרי חמש שנים למשטרה כדי להתלונן על מעשה מגונה בכח? אני אלים? הפכו אותי לדוקטור ג'קיל ומסיטר הייד".

הרב אלון התייחס גם למתלונן השני בכתב האישום, י', וציין כי תלונתו במשטרה מבוססת על "שכנוע של מנהלת נכבד מהפורום, שכנוע מתועד, להתלונן על אורך זמן החיבוק מלפני שבע שנים, כשהודעתי לו שהמדריך שלו נהרג בתאונה".

עוד התייחס הרב אלון לשתיקתו הארוכה לאורך השנים, נוכח הפרשה ונוכח פרסומי פורום "תקנה", ואמר כי הוא "יודע ששתיקתי בלבלה והקשתה על רבים, אך בחרתי בה מתוך אמונה שמול רוע כמעט חסר תקנה ישנה רק תקנה אחת - עוד אהבה ועוד תורה ועוד אהבה ועוד תורה בלי גבול". הוא הודה כי "השנים האחרונות היו קשות", אך ציין כי "כל הניסיונות בעולם הם מתנה, מתנה קשה מאוד. תרופה לעתים היא מרה אבל היא באה לגלות לנו כמה אנחנו גדולים וכמה אנחנו יכולים לתקן ולשוב באמת".

הרב אלון תקף בדבריו את פורום 'תקנה' ואמר כי "עברתי עבירה פלילית כשהסכמתי לדבר עם פורום 'תקנה'. פורום תקנה הוא בית דין שדה, זו כיתת יורים. זו אנטי דמוקרטיה ואנטי אנושות, אנטי הלכה ואנטי תורה. תחליטו מה צריך לחקור, את משך החיבוק לי' או את זה". הרב אלון אמר על עסקת הטיעון שהוצעה לו ונדחתה על ידיו בשבוע שעבר כי הוא מעולם לא ביקש עסקת טיעון וכי "מהרגע הראשון טענתי לחפותי המלאה".