בגרעין התורני בלוד נלחמים נגד חגיגות השמחה של המחבלים

שניים מהמחבלים שישתחררו בעסקת שליט יגיעו לבתיהם בעיר לוד. בגרעין התורני בעיר מפעילים לחץ על המשטרה, כדי שזו תמנע את חגיגות השמחה שלהם בעיר

חדשות כיפה אורי פולק 18/10/11 10:43 כ בתשרי התשעב

בגרעין התורני בלוד נלחמים נגד חגיגות השמחה של המחבלים

שניים מהמחבלים שישתחררו היום (ג') במסגרת עסקת שליט, ישוחררו אל תוך שטחי ישראל - אל העיר לוד. המידע, שהגיע אל הגרעין התורני בלוד, עורר זעם רב בקרב תושבי העיר, שנערכים לקראת האפשרות כי משפחת המחבלים תחליט לקיים חגיגות שמחה בעיר.

שני המחבלים הם מוחלס בורג’אל, ומוחמד זיאדה, תושבי העיר לוד שנעצרו מפני שזרקו רימון בתוך אוטובוס של "אגד", שנסע מהעיר רמלה לעיר תל אביב. באורח נדיר נכללו שני המחבלים בעסקת שליט, על אף שמדובר באזרחים ישראלים שישתחררו מבית הכלא אל תוך שטחי ישראל - עניין שעלול לאפשר להם חזרה לפעילות טרור.

בגרעין התורני בלוד אמרו לכיפה כי ממידע שהגיע לידיהם עולה כי משפחות המחבלים מתכוונים להקים סוכות שמחה בביתם שבלוד, בו יתקבלו המחבלים עם שחרורם מבתי הסוהר בישראל. בגרעין פועלים בשלב זה כדי להפעיל לחץ על משטרת ישראל כדי שזו תמנע מראש את קיומן של החגיגות בעיר.

עוד מתכוונים בגרעין לקבל אישור מטעם המשטרה כדי לקיים הפגנות מול ביתם של המחבלים. בגרעין ציינו כי במידה ויוקמו במקום סוכות שמחה מטעם המשפחה, יקימו בגרעין התורני סוכות אבלים כדי להביע מחאה נחרצת על המהלך.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן