"שי ניצן – אויב התורה"

עשרות מודעות הופצו בסוף השבוע ביהודה ושומרון ובירושלים, המאשימות את המשנה לפרקליט המדינה באחריות לצו המעצר נגד הרב ליאור

חדשות כיפה אורי פולק 13/02/11 00:00 ט באדר א'

"שי ניצן – אויב התורה"
מתוך המודעה, צילום: מתוך המודעה

בירושלים וביהודה ושומרון הופצו בסוף השבוע האחרון עשרות מודעות ושלטי נאצה בגנותו של המשנה לפרקליט המדינה, עו"ד יש ניצן. בכרוזים, עליהם נכתב "שי ניצן - אויב התורה", נקשר שמו של ניצן באחריות לצו המעצר אשר הוצא בשבוע שעבר נגד רבה של קריית ארבע, הרב דב ליאור.

עוד נכתב במודעות כי בהוראתו של ניצן זומנו לחקירה עשרות רבנים וביניהם גם הרב יעקב יוסף והרב מאיר מאזוז. במקביל נערכה אמש (שבת) הפגנה מול ביתו של שר המשפטים יעקב נאמן, זאת בדרישה להעביר את שי ניצן מתפקידו. "השנאה של ניצן כבר הפכה לאובססיה ויש להצטער על כך ששר המשפטים נאמן לא מפטר אותו", אמר פעיל הימין ברוך מרזל, אשר לדבריו "הביקורת על שי ניצן שמפלה לרעה רבנים ואנשי ימין תימשך, אפילו במצרים מותר כבר להטיח ביקורת במובארק".


(מתוך המודעה שפורסמה)


יצוין כי לפני כחודש הוגש כתב אישום נגד פעיל הימין אורי ברעם, זאת בגין פרסום סרטון ההסתה ברשת אשר קרא לרצוח את שי ניצן. בסרטון נטען כי המשנה לפרקליט המדינה נוהג מדיניות סלקטיבית המעדיפה את הציבור הערבי ישראלי על פני ציבור המתיישבים ופעילי הימין. "שי ניצן בוגד, במקום להגן על עם ישראל מהערבים, הוא מחפה על הערבים החזירים ומשתף איתם פעולה נגד יהודים", טען ברעם בסרטון, אשר הואשם לבסוף בהסתה לאלימות ולטרור, הסתה לגזענות, השמדת ראיה ושיבוש מהלכי משפט.