פורש בשיא?

דובר מועצת יש"ע, ישי הולנדר, פורש מתפקידו רגע לפני ההקפאה. הולנדר יוביל את EDK‏, משרד יח"צ אשר המועצה נמנית על לקוחותיו

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/11/10 00:00 ז בכסלו התשעא

פורש בשיא?

ישי הולנדר, דובר מועצת יש"ע, פורש היום (א) מתפקידו ומתמנה למנהל משרד יחסי הציבור EDK תקשורת שיווק ואסטרטגיה. הולנדר, בן 28, בוגר גלי צה"ל בה שימש כעורך חדשות וככתב ההתיישבות, עוזב בכך את דברור מועצת יש"ע - דווקא במה שמתסמן כשעת השיא של המאבק סביב השעיית הבנייה בהתיישבות.

משרד היח"צ EDK אליו עובר הולנדר ניהל בעבר את הקמפיין של תנועת "אם תרצו" נגד "הקרן החדשה" סביב מוערבותה בדו"ח גולדסטון והוא נחשב לחברה המייעצת תקשורתית ואסטרטגית למועצת יש"ע. גם תנועת "רגבים" ו"ישראל שלי" נמצאים בין לקוחותיו. בעבר ניהל המשרד גם את מאבק המילואמיניקים נגד ראש הממשלה דאז, אהוד אולמרט, לאחר מלחמת לבנון השנייה.


"אני שמח להצטרף להיות חלק מתנופת הצמיחה של EDK תקשורת. אני בטוח שהחוויות שצברתי גם ככתב וגם כדובר מועצת יש"ע יסייעו לי רבות במגזר הפרטי. אחרי שנים רבות בסיקור וניהול המאבקים בשטחים - כל מאבק חדש יהיה קטן עלינו", מסר הולנדר לכיפה עם פרישתו.

יו"ר מועצת יש"ע, דני דיין, הוסיף וציין כי "ישי הולנדר מילא את תפקיד דובר מועצת יש"ע על הצד הטוב ביותר בתקופה סוערת מדינית ומאתגרת ביותר מבחינה מקצועית. ישי נכנס לתפקידו לאחר שזוהרה של מועצת יש"ע עומעם בתקופת ההתנתקות ותרם רבות להעלאת מעמדה הציבורי. אנחנו מאחלים לו מכל הלב הצלחה בהמשך דרכו במגזר הפרטי שירוויח מיכולותיו ללא ספק".