ישראלים אוהבים לצאת למסעדות. בשביל לחסוך הכנת ארוחת ערב, בשביל לחגוג יום הולדת ויום נישואים או סתם בשביל לשבת עם חברים לערב רגוע. במסגרת כנס המסעדנות השנתי של ישראל שנערך אתמול (א'), תומר מור, מנכ"ל ארגון "מסעדנים חזקים ביחד", חשף את הנתונים לגבי התנהלות ישראלים במסעדות בשנים 2021 ו-2022.

צילום: ללא

ממוצע של 76 מיליון שקלים ביום

על פי הנתונים, בשנת 2021 ישראלים הוציאו 22 מיליארד שקלים על מסעדות, ממוצע של 60 מיליון שקלים ביום. בשנת 2022 המחיר עלה עוד יותר, ל-28 מיליארד שקלים לאורך כל השנה, מה שמוביל לממוצע של 76 מיליון שקלים ביום. בימים ואירועים מיוחדים הסכומים שישראלים מוציאים גבוהים יותר. בט''ו באב, יום האהבה, ישראלים הוציאו בשנת 2022 מעל 212 מיליון שקלים. ביום הבחירות, שחזר על עצמו רבות בשנים האחרונות, הסכום עמד על 117 מיליון שקלים. בסילבסטר נרשם הסכום הגבוה ביותר, של 260 מיליון שקלים ביום.

צילום: ללא

הוענק אות הוקרה מיוחד לישראל אהרוני ואסף גרניט

במסגרת הכנס, שעסק באתגרים ובהיבטים השונים של עולם המסעדנות הישראלי בהווה ובעתיד, הוענק אות הוקרה מיוחד לשף ישראל אהרוני ולשף אסף גרניט על פעילותם ותרומת לענף האוכל הישראלי. עוד נצפו והשתתפו בכנס: תמי אשהיים דניאל, עופר עטר, שני טשקנט, דני גליקמן איתן זינגר, סרגי פישמן, יפית גריאני, ברק אמברמוב, איתן זינגר, אייל יקר, תיקו פרנקו ועוד.

צילום: ליאת מנדל

צילום: ליאת מנדל

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן