רגע לפני שתאבדו את זה - טיפים חשובים להורים

בחופש הגדול, הילדים נמצאים בבית למשך זמן לא מבוטל. אז איך תצליחו לשמור על השפיות והזוגיות בתוך כל הבלאגן? הבאנו לכם מספר טיפים חשובים

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/06/19 11:12 כז בסיון התשעט

רגע לפני שתאבדו את זה - טיפים חשובים להורים
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

ימי החופש הגדול הם שיא השיאים של השנה עבור כל ילד במדינת ישראל. הניתוק מבית הספר, והשחרור ממחוייבויות, הם לחלוטין מה שעושה את התקופה הזו לחלומית עבורם. אבל בעוד הם נהנים מכל רגע, ההורים נאלצים למצוא עצמם בחיפוש מתמיד אחרי סידור ותעסוקה מתאימה. כך שהבחלט אפשר להבין, מדוע רוב הזוגות לא מוצאים לעצמם רגע של שקט בכל הבלאגן. אז על מנת שלא תגיעו למצב בו הפגישה הבאה שלכם עם בן הזוג תהיה רק בראשון לספטמבר, הבאנו לכם כמה רעיונות לדברים שתוכלו לעשות יחד על מנת שהחופשה הגדולה הזו, תהיה מהנה גם עבורכם.

 

בית קפה

המקום המופלא אליו התרגלתם לצאת מעת לעת במהלך או השנה, הוא המקום האידיאלי עבורכם גם בחופש הגדול, על מנת לחוות כמה רגעים של שקט.  לשם כך יהיה עליכם להיות יסודיים, ולאתר אחד כזה שלא נמצאים בו באותה העת עוד עשרות ילדים. ואם מצאתם אחד כזה, פנו לעצמכם שעתיים שבועיות לפחות.

 

סרט 

חודשי הקיץ הם גם חודשים מבורכים בהרבה מאוד סרטים חדשים אשר יוצאים לאקרנים. והאמת, פחות משנה לאיזה סרט תבחרו ללכת, העיקר שזה לא יהיה סרט ילדים. כך תרוויחו לעצמכם, לפחות שעתיים של בריחה אמיתית למחוזות אחרים במקום ממוזג. והפינוק האמיתי בכל העסק, תוכלו להירדם כאוות נפשכם וללא הפרעה.

קולנוע - חדר בריחה אמיתי

קולנוע - חדר בריחה אמיתיצילום: shutterstock

 

 

סוף שבוע לבד

אחרי שנה שלמה שבה היו הילדים במסגרות מידי יום, לא פשוט להתמודד עם נוכחות מלאה שלהם בבית. אז רגע לפני שאתם מאבדים את זה לגמרי, היו מודעים, ואפשרו לעצמכם להתנתק למשך סוף שבוע בודד. ואם לנסוע מיום חמישי גדול עליכם, גם שבת אחת לבד תעזור לכם להתרענן, להתגעגע, ולצבור כוחות להמשך.

 

 

עזרה מבני משפחה

קרוב לוודאי שכבר שריינתם את סבא וסבתא  או בני משפחה אחרים, לעזרה במהלך ימי החופשה על מנת שתוכלו לצאת לעבוד. אבל להיעזר בהם גם עבור יציאה זוגית, חשוב לא פחות. לא משנה לאן תצאו, העיקר שתדעו כי הילדים נמצאים בידיים טובות, ואתם יכולים לשחרר קצת ולהרפות מהעשייה והדאגות.

צילום: shutterstock

 

סידור הדדי

בהמשך לסעיף הקודם, אם יש לכם בני משפחה או חברים, עם ילדים בטווח גילאים דומה, תוכלו לסכם ביניכם על זמנים בהם כל זוג שומר על ילדיו של השני. זה יכול להיות סיכום של פעם בשבוע, או אחת לשבועיים. מה שחשוב הוא, להקפיד לא לחרוג מהזמנים, על מנת שתישאר עבור שני הצדדים חוויה נעימה והדדית.