חו"ל עם הילדים? קבלו מספר טיפים חשובים

בחודשי הקיץ, יוצאות משפחות רבות לטייל בחו"ל, אך שעות הטיסה הארוכות, הן אתגר גדול. הבאנו לכם מספר הצעות מועילות שיעסיקו את הילדים, ויאפשרו לכם לטוס בנעימים

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/06/19 19:34 כב בסיון התשעט

חו"ל עם הילדים? קבלו מספר טיפים חשובים
טיפים לנסיעה לחו"ל עם הילדים, צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

אם גם אתם אוהבים לנצל את חופשת הקיץ הגדולה לזמן איכות עם הילדים בארץ חדשה ולא מוכרת, אתם בוודאי מודעים לאתגר הגדול, והוא מציאת עיסוקים רבים ככל הניתן, עבור הילדים בזמן הטיסה. אז אם אתם חוששים לקראת הטיסה המשותפת הבאה שלכם יחד, הבאנו לכם מספר טיפים יעלים, שיעזרו לכם להעסיק את הילדים בשעות הטיסה הארוכות, ולאפשר לכם, וליושבים סביבכם, דקות ארוכות של שקט.

 

חוברות עבודה ויצירה

היתרון הגדול של חוברות היצירה, הוא שהן מאגדות מגוון רב של פעילויות במקום אחד. יש כאלה מצוידות במדבקות וצבעים, כך שאפילו לא תצטרכו להצטייד בהם בנפרד. תוכלו לבחור עם כל ילד מראש, אילו חוברות הוא מעוניין לקנות, ואפילו לתרגל על הדרך כתיבה, מספרים ואותיות.

 

נשנושים

כן, מה לעשות, כשמשעמם, מחפשים מה לאכול, במיוחד ילדים. הכינו איתכם מראש קופסה עבור כל ילד, ובה חטיפים מזינים, ירקות, דברים שישביעו אותו לזמן הקרוב, והכי חשוב, שהוא אוהב. גם שתיה תתקבל בברכה. כך לא תצטרכו לחכות לזמני הארוחות במטוס, ותרוויחו לעצמכם עוד כמה דקות.

 איזה קופסה לקנות?


צילום: shutterstock

 

קופסת "משעמם לי"

הפתרון הבא ידרוש מכם היערכות רצינית קצת יותר, אך ברגע האמת, הכל ישתלם. הכינו מראש קופסה עם שאלות ומשימות, ובכל פעם שילדיכם יאמר "משעמם לי", יהיה עליו לשלוף מתוכה פתק. השאלות יכולות להיות על יעד הטיסה, או ידע כללי, כמו: מה הפרש הזמנים בין מדינת היעד לישראל וכו'..והמשימות מותאמות לטיסה עצמה, כגון: כמה חלונות למטוס? וכו'..

 

פעילויות יצירה קטנות

בכל חנות של שקל תוכלו למצוא מארזים קטנים של פעילויות יצירה. בדרך כלל הן כוללות את כל מה שצריך, ולא צריך להתאבזר מראש באביזרים נוספים. מדובר בפתרון זול, נגיש, ובעיקר מגוון המייצר עניין רב.

פעילויות יצירה

פעילויות יצירהצילום: shutterstock

 

קלפים

כן, גם זה פתרון נהדר, וגם אותו תוכלו למצוא בחנויות השקל השונות. משחקי קלפים הם הזדמנות לחוויה נעימה, וגם לימוד. והיתרון שלהם הוא, כי כל המשפחה תוכל לשחק יחדיו, ולהעביר זמן איכות משותף.

 

ספרים

בין אם ילדיכם כבר קורא לבד או לא. ספרים הם מענה נהדר לזמני שעמום, כאשר היתרון הגדול הוא, שכאשר מדובר בעלילה מרתקת, ילדיכם יישאב לתוכה ויישאר מרותק לזמן רב. מומלץ לארגן קניה משותפת טרום הטיסה, על מנת להיות בטוחים כי הם מוצאים חן בעיניהם.

צילום: shutterstock

 

אייפד

ואחרון חביב, איך אפשר בלי להזכיר את מכשיר הפלא - אייפד, אשר עם היערכות מקדימה והזנה של התכנים אותם ילדיכם אוהב, תוכלו לאפשר לעצמכם שעות ארוכות מאוד של שקט. שימו לב, לא לשכוח מטען, וכן, להצטייד באוזניות נפרדות עבור כל ילד. כמו כן, תוכלו לקנות מתאם עבור האוזניות כך שבמקרה של מכשיר אחד, יוכלו הילדים לצפות בו ביחד.

 

 

טיסה נעימה.