פגישה ראשונה בין סמוטריץ' והרב פרץ

יושבי הראש של הבית היהודי והאיחוד הלאומי נפגשו לראשונה, יומיים לאחר בחירתו של הרב רפי פרץ לתפקיד. נמסר כי הפגישה התקיימה באווירה טובה, וכי הם דנו באיחוד בין שתי המפלגות

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/02/19 09:42 א באדר א'

פגישה ראשונה בין סמוטריץ' והרב פרץ
הרב רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ'. מתאחדים?, צילום: הדס פרוש, פלאש 90, פלאש 90

דוברות הבית היהודי הודיעה הבוקר כי אמש (ג') התקיימה פגישה ראשונה בין יו״ר האיחוד הלאומי ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ לבין יו״ר הבית היהודי הרב רפי פרץ. נמסר כי הפגישה התקיימה באוירה טובה. וכי השניים דנו בדרכים שיאפשרו ריצה משותפת של שתי המפלגות בבחירות הקרובות. 

זו הפגישה הראשונה בין השניים מאז בחירתו של הרב רפי פרץ לתפקיד הבית היהודי, ביום ראשון בערב. עוד לפני הבחירה ברב רפי פרץ, וביתר שאת לאחריה, הוחלפו מסרים חריפים בין הצדדים לגבי הרכב הרשימה המאוחדת. בשתי המפלגות אין כוונה לוותר על המקום הראשון ברשימה, כשבבית היהודי טוענים כי מפלגתם היא הגדולה יותר, וכי היא הובילה את הרשימה מאז ומעולם, כשבאיחוד הלאומי טוענים מנגד כי ניסיונו של סמוטריץ' והפופולריות שלו מספיקים כדי לזכות במקום הראשון.

אמש פרסמנו כי סמוטריץ' אף עזב קבוצת ווטסאפ בה קראו לו לוותר על המקום הראשון לטובת הרב רפי פרץ, כמו כן פרסמנו כי במסגרת המגעים בין המפלגות הועלתה הצעת פשרה, לפיה הרב פרץ יעמוד במקום הראשון וסמוטריץ' יזכה בתפקיד השר הבכיר, אם וכאשר תיכנס המפלגה לקואליציה.