הרב פרץ במתקפה על בנט ושקד: "יש כאלה שהבית שלנו לא מספיק להם"

אחרי בחירת יושב ראש המפלגה, ניתנה הזכות לחברי מרכז הבית היהודי לקבוע את הרשימה המלאה לכנסת ה-21. הרב רפי פרץ נושא נאום תקיף כלפי מנהיגי המפלגה שעזבו

חדשות כיפה גלעד כהן, מירב כהן, חדשות כיפה 04/02/19 17:37 כט בשבט התשעט

הרב פרץ במתקפה על בנט ושקד: "יש כאלה שהבית שלנו לא מספיק להם"
הרב רפי פרץ, צילום: כיפה

אחרי שהוועדה המסדרת קבעה כי הרב רפי פרץ יעמוד בראשות מפלגת 'הבית היהודי', למעלה מ-1,000 חברי מרכז המפלגה הגיעו היום (שני) לאוניברסיטת בר אילן ברמת גן כדי לקבוע את הרשימה המלאה של המפלגה לכנסת ה-21.יו"ר הבית היהודי, הרב רפי פרץ, נשא את נאום הבכורה שלו בתפקיד ואמר: "יש כאלה שהבית שלנו לא מספיק להם. באים לרגע והולכים. הערב כולנו אומרים בית לא עוזבים ולא נוטשים". 

הרב חיים דרוקמן הגיע למקום ואמר כי הוא מתנגד לחיבור עם 'עוצמה יהודית'. "אנשי עוצמה יהודית הם אנשים יקרים מאוד הפועלים בהתאם להשקפת עולמם, אבל הבית היהודי הוא כלל ישראלי. אם הם יחברו לבית היהודי, זו תהיה מפלגה מגזרית".

14 מתמודדים ומתמודדות יתחרו על מקום אחד או שניים ברשימה, כך לפי הסקרים האחרונים. במקרה של המשך החבירה ל'האיחוד הלאומי', 12 מתמודדים חדשים יצטרפו אל שני חברי הכנסת המכהנים, ח"כ מוטי יוגב וסגן השר הרב אלי בן דהן וינסו להדיחם: יו"ר צעירי המפלגה, יונתן דובוב, סגן מועצה אזורית שומרון, דוידי בן ציון, הכלכלן ארז צדוק, יועצו לשעבר של זבולון אורלב, שוקי זוהר, אסעד אייל, מירי אברג'יל, יעל בן ישר, זהבה גנץ, דורון דנינו, צחי מגנז'י, רחל מתתיה ואורלי רפפורט.

ממידע שהגיע ל'חדשות כיפה', ניצנה דרשון-לייטנר שהייתה מועמדת לראשות המפלגה ככל הנראה תשוריין במקום השלישי.

ח"כ מוטי יוגב מצביע

ח"כ מוטי יוגב מצביעצילום: יח"צ

הבחירות יתקיימו עד השעה 20:00 במרכז הכנסים וואהל באוניברסיטת בר אילן. בתום ההצבעה צפוי לנאום יו"ר 'הבית היהודי' הנכנס, הרב רפי פרץ את נאומו הראשון בתפקידו החדש. התוצאות יתפרסמו לקראת השעה 21:00.

מחכים לתוצאות

מחכים לתוצאותצילום: ללא קרדיט

פריימריז בבית היהודי

פריימריז בבית היהודיצילום: דוברות הבית היהודי

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן