כשבוע לאחר התקרית: האוניברסיטה העברית מתנצלת

כשבוע לאחר תקרית הסטודנטית במדים שננזפה על ידי המרצה שלה, האוניברסיטה העברית הוציאה הודעת התנצלות: "האוניברסיטה מצרה על האירוע החריג"

חדשות כיפה גלעד כהן 07/01/19 09:11 א בשבט התשעט

כשבוע לאחר התקרית: האוניברסיטה העברית מתנצלת
אילוסטרציה | סטודנטים באוניברסיטה העברית, צילום: פלאש 90

לפני כשבוע הגיעה סטודנטית של האוניברסיטה העברית לאחד השיעורים כשהיא לבושה במדי צה"ל. הסטודנטית ננזפה על ידי המרצה במסדרונות האוניברסיטה על כך שהיא הגיעה עם מדים לשיעור. עכשיו, האוניברסיטה העברית מוציאה הודעה: "סטודנטים במדים? ברוכים הבאים!"

עוד נכתב בהודעת האוניברסיטה: "האוניברסיטה העברית תומכת בחום בכל הסטודנטיות והסטודנטים, החיילות והחיילים, הלומדים באוניברסיטה בזמן שירות סדיר, מילואים ובתכניות מיוחדות המשותפות לאוניברסיטה ולצה"ל. אנו תומכים בזכותם של כל הסטודנטים וכל אנשי הסגל להגיע בכל לבוש שהם חפצים בו".

הפגנת הסטודנטים באוניברסיטה העברית

הפגנת הסטודנטים באוניברסיטה העברית בעקבות האירועצילום: אם תרצו

"האוניברסיטה העברית מקפידה על יחס הולם ומכבד לכל הבאים בשעריה. האוניברסיטה מצרה על האירוע החריג ומביעה התנצלות בפני כל מי שנפגע מכך."

המודעה שפורסמה בעיתונים

המודעה שפורסמה בעיתוניםצילום: ללא

תנועת "אם תרצו" שהפגינה נגד האוניברסיטה בעקבות התקרית התייחסה להתנצלות של האוניברסיטה ומסרה: "אנו שמחים לראות שאחרי שהאוניברסיטה סירבה להשמיע את ההמנון בקבלת תארים, אישרה הפגנות הסתה נגד חיילי צה"ל ועתרה למען פעילי BDS, ניזכר הנשיא לפרסם כרוז המכיר בחשיבותם של חיילי צה"ל, משרתי המילואים וכוחות הביטחון. אולי עוד יש תקווה למוסד האקדמי אשר ברמה הערכית הולך מדחי אל דחי בכל הקשור לציונות ואהבת הארץ. תנועת "אם תרצו" כתנועה הציונית הגדולה בישראל תמשיך לפעול למען חיילי צה"ל ונגד תופעת האנטי ציונות באקדמיה."
 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן