איך להעסיק את הילדים? קבלו 4 בלוגים מומלצים!

לכבוד יום הבלוג הבינלאומי שחל היום, הבאנו לכם 4 המלצות לבלוגים מעולים, מלאים בתכנים מעשירים ובפעילויות משותפות לעבודה עם הילדים. בדיוק מה שאתם צריכים בפתחו של החודש השני לחופש הגדול.

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/08/18 14:00 כ באב התשעח

איך להעסיק את הילדים? קבלו 4 בלוגים מומלצים!
צילום: shutterstock

 

ג'ינג'י - אמהות, שירה, יצירה 

כותבת הבלוג היא הסופרת אורית גידלי, הבלוג משלב גם פעילויות נהדרות להכנה עם הילדים וגם שירה ספרותית. תמצאו בו מגוון גדול של פעילויות, מיצירות פשוטות ועד לריפוד כיסאות. כך שהוא יכול להתאים גם עבור החבר'ה הגדולים יותר בבית,  אשר ימצאו בו תעסוקה איכותית לשעות הפנויות.

צילום: shutterstock

 

 

internet-mom

כותבת הבלוג היא ליהי סוויד. הבלוג עוסק בתיאור חיי היומיום בביתה וגם במתן הרבה מאוד אפשרויות לפעילויות משותפות יחד עם הילדים. התכנים בו מקיפים כמעט את כל סדר יומה של אם ממוצעת, וניתן למצוא בו בנוסף, טיפים טובים במגוון תחומים, מהצעות לבישולים, ועד לעיצובי פרחים.

צילום: shutterstock

 

 

אמא עם המצלמה

הבלוג הבא יכול לסדר אתכם כהוגן עד לקיץ הבא, עם חלוקה מעניינת לקטגוריות, משחקי למידה, משחקים יצירתיים, משחקים לפעוטות, הכנה לכיתה א', ואפילו דפי עבודה. ומאחר והכל בו מצולם, תוכלו לדעת בדיוק איך תראה התוצאה ולהחליט אם להינות מהפעילות עכשיו או לחכות לפעם הבאה.

צילום: shutterstock

 

 

אמא עייפה לי

ההמלצה האחרונה היא לא בלוג, אלא דף פייסבוק, ולא תמצאו בו פעילויות אלא בעיקר הרבה מאוד תחושות הזדהות. יוצרת הדף מאיירת בחן את חייה העייפים של האם המצויה, מהסיטואציות בהן היא מגיבה בהתלהבות כשהיא מקבלת תמונות של הילד מהגן, ועד לסיטואציה המוכרת של ההמתנה עם הילד בגן השעשועים, לנדנדה. 

צילום: shutterstock