האפליקציות שיעזרו לכם לארגן את הטיול לחו"ל

אין ספק שההתארגנות לטיסה לחו"ל כרוכה בהרבה מאוד הכנות, תכנון קפדני וחשיבה על הרבה מאוד פרטים. לכן הבאנו לכם את האפליקציות שיהפכו את הארגון והטיול במדינה זרה לקלים ונעימים יותר.

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף רימון טיולים 11/04/18 10:28 כו בניסן התשעח

האפליקציות שיעזרו לכם לארגן את הטיול לחו"ל
צילום: shutterstock

טריפאיט -Tripit

האפליקציה הזו היא לא פחות מאשר סוכן הנסיעות האישי שלכם, היא מנטרת מתוך כל תכתובות המייל שלכם את כל המיילים הנוגעים לנסיעה, מאישור הטיסות ועד המקומות שהזמנתם אליהם כרטיסים מראש ומאחדת את כולם בצורה מסודרת לתכנית טיול מפורטת. כמו כן ניתן לשתף את התכנית יחד עם אנשי קשר נוספים.

 

האפליקציה שתעזור לכם לארוז - Packpoint

באמצעות "פאקפוינט" תוכלו להכין רשימות ציוד שיסייעו לכם בשלב האריזות. תוכלו לציין מה יעד הנסיעה, למשך כמה זמן ומה מטרת הטיול והיא כבר תכין עורכם את הרשימה הרלוונטית, תוכלו כמובן להוסיף ציוד נוסף ולהעשיר את הרשימה, וגם אותה תוכלו לשתף עם אנשי קשר נוספים.

צילום: shutterstock

 

לייבטרקר - LiveTrekker

אפליקציה זו עוקבת אחר מסלול הטיול שלכם ומציירת קו לאורכו כך שמתקבל תיעוד בכל המקומות שביקרתם בהם ממש ברמת הדרכים בהן בחרתם להגיע ליעד. כך ניתן להיזכר לאחר הטיול בכל הסלול ואף להוסיף במהלך הטיול תמונות וסרטונים מכל מקום, מה שייצר עבורכם יומן מסע אישי ודיגיטלי הניתן לשיתוף.

 

דואגים לכם לכרטיס סים - Local SIM

החבר הטוב ביותר שלכם - מכשיר הפלאפון, יגיע איתכם רחוק לכל מקום ומדינה, ולאחר הנחיתה תרצו להתאבזר בכרטיס סים על מנת לתפעל אותו באזורכם. האפליקציה הזו תגיד לכם היכן תוכלו למצוא כרטיס סים המתאים למכשירכם ואף תשווה עבורכם מחירים.

צילום: shutterstock

 

 

מרפאה קרובה - Find Clinic

אם אתם מתכננים טיול באזור פחות מפותח או שהוא מרוחק ממרכזי הערים הגדולות, האפליקציה הזו תעזור לכם לאתר במקרה חירום את מיקום המרפאה או בית החולים הקרוב ביותר בלמעלה מ-100 מדינות.

 

לטייל יחד - Travel2gather

אם אתם מתרגשים למשמע מילות עבריות בעת שהותכם בחו"ל, ואתם מתרגשים לגלות שהאנשים שפגשתם כעת הם ישראלים, האפליקציה הזו תעזור לכם למצוא במהלך הטיול ישראלים נוספים המטיילים בסמוך אליכם וכך תוכלו לקבל המלצות על מקומות שכדאי גם לכם לבקר בהם.

צילום: shutterstock

 

 

טיולים מאורגנים ברימון טיולים