TGI: גלי ישראל ומקור ראשון מתחזקים, בשבע נחלש

תחנת הרדיו "גלי ישראל" מתחזקת בעלייה משמעותית של 36% בשיעורי החשיפה לתחנה. מהדורת סוף השבוע של "מקור ראשון" מתחזקת והחינמון "בשבע" מאבד מעט מכוחו

חדשות כיפה אלעד רותם, כיפה 28/01/13 11:58 יז בשבט התשעג

TGI: גלי ישראל ומקור ראשון מתחזקים, בשבע נחלש
djooki-cc-by, צילום: djooki-cc-by

נתוני החשיפה של TGI, מסכמים את 2012: החשיפה לחינמון ”בשבע“ נחלשת מ-5.5% בשנת 2011 לנתון של 5.1% בשנת 2012. מנגד, מהדורת סוף-השבוע של ”מקור ראשון“ מתחזקת מנתון של 3.0% ב-2011 לחשיפה של 3.6% בשנה הקודמת.

עסקת הרכישה של ”מעריב“ על ידי ”מקור ראשון“ הביאה לירידה משמעותית בחשיפת העיתון, מרמה של 9.7% בחציון השני של 2012, לעומת 11.9% בחציון לפני. ממוצע החשיפה השנתי של העיתון ב-2012 עמד על 10.8% לעומת 11.5% בשנת 2011. מהדורת סוף השבוע של העיתון, עם זאת, שומרת על יציבות יחסית - 12.9% ב-2012, לעומת 13.1% ב-2011.

בגזרת הרדיו רושמת ”גלי ישראל“ עלייה משמעותית של 36% בשיעורי החשיפה לשידורי התחנה - 1.4% בסך הכל בשנה החולפת. תחנת ”קול חי“ החרדית עומדת על חשיפה של 4.6% ותחנת ”קול ברמה“ מתחזקת ב-18% לשיעור חשיפה של 4.8% בחישוב השנתי.

מאגר המידע השיווקי TGI מבוצע על ידי קנטאר מדיה מחקרי טי.גי.אי ותחת פיקוח ובקרה מקצועית של ועדת המחקר של איגוד חברות הפרסום. הוא מבוסס על מדגם מייצג של מרואיינים במגזר היהודי בגילאי 18 ומעלה, המשקפים אוכלוסייה בשיעור של כ-4 מיליון נפש. הסקר נערך משנת 1998, והנתונים החדשים מהווים את הגל ה-29 מאז השקתו. התוצאות מתפרסמות פעמיים בשנה.