צפו: עבר ל"מאה שערים" כדי לחדש את הקשר עם אחיו

סדרה חדשה מביאה תיעוד של חמישה אנשים, אשר בינם לבין בן משפחה קרוב נוצר נתק בעקבות חזרה בתשובה. צפו באלעד מזרחי, מספר על הניתוק הכואב מאחיו התאום

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/05/20 11:03 כז באייר התשפ

צפו: עבר ל"מאה שערים" כדי לחדש את הקשר עם אחיו
אלעד מזרחי, צילום: כאן

אלעד מזרחי - מצוי בנתק מאחיו התאום אלון, שחזר בתשובה לפני שמונה עשרה שנים. מאז, כל מפגש ביניהם הפך למריבה, וכלל עלבונות הדדיים. האהבה בין האחים קיימת, אבל הם לא מצליחים לדבוק בקשר.

 

 

אלעד, הוא אחד מחמשת גיבורי הסדרה "עוד ניפגש". דוקו-ריאליטי, שנכנס אל תוך מערכת היחסים המורכבת בין האוכלוסייה החילונית לאוכלוסייה הדתית בישראל. במרכז הסדרה עומדים חמישה אנשים חילונים, שבינם לבין בן משפחה קרוב נוצר נתק בעקבות חזרתו בתשובה. הם יוצאים למסע נפשי אל תוך העולם החרדי, כדי לנסות ולהציל את הקשר ביניהם. הם מרגישים פגועים וכועסים על היהדות והחזרה בתשובה בעקבות התהליך שעבר בן משפחתם, אבל מוכנים לעשות הכול כדי לתקן את הקשר עם מי שקרוב לליבם. 

חמשת הגיבורים מתחילים את המסע במעבר מגורים למשך תשעה ימים, לדירה בלב האזור הכי חרדי של ירושלים - "מאה שערים". שם כל אחד פוגש חוזר בתשובה חרדי שהופך להיות ה"שליח" שלו לתהליך הפיוס עם הקרוב. השליח מנסה לתווך לגיבורים את העולם החרדי באופן שמפוגג עבורם את סימני השאלה לגביו. ב- 36 השעות הראשונות, הם לא רשאים לדבר עם אף אחד מהאנשים שהם פוגשים. הם מלווים את השליח שלהם, בלי יכולת להגיב או להביע דעה על מה שהם רואים. אחרי 36 שעות הם יכולים להתחיל לדבר ומשתפים את השליח בסיפורם. מנקודה זו מתחיל מסע שמטרתו למצוא את הדרך אחד אל השני. לאחר שבעה ימים, יוצא השליח החרדי לפגוש את בן המשפחה המנותק. ובסוף המסע, צריכים השניים להחליט האם הם מעוניינים להשיב את הקשר שאבד. 

 

"עוד ניפגש", ימי ראשון החל מה-24.5.2020 בשעה 21:15, כאן 11.