ענת הראל על אביה שנהרג בתאונת מטוס: "ריק שנוצר - ואי אפשר למלא"

מגישת הטלוויזיה ענת הראל איבדה את אביה משה ברעם ז"ל בתאונת מטוס, כשהיתה בת חמש וחצי בלבד. בסרט שישודר לרגל יום הזיכרון, היא מספרת על תחושת הבדידות הגדולה שלא עוזבת אותה מאז אותו אסון

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/04/20 11:38 ג באייר התשפ

ענת הראל על אביה שנהרג בתאונת מטוס: "ריק שנוצר - ואי אפשר למלא"
ענת הראל, צילום: רשת 13

"אחרי שהלכת" - סרטה של ציפי ביידר מביא את סיפור ההתמודדות עם היתמות של ארבעה יתומי צה"ל- ענת הראל, אסף אמיתי והאחיות יהודית ורחלי, שיחשפו לראשונה לעיני המצלמה את התחושות שמלוות אותם במשך כל יום בחייהם מאז אותו רגע נורא שבו הודיעו להם ולמשפחתם שאביהם נהרג.

ענת הראל, מגישת טלוויזיה ומאמנת כושר, תספר על אביה-משה ברעם ז"ל, אשר נהרג כשהייתה בת חמש וחצי בלבד, מסתובבת שנים עם תחושת בדידות גדולה, שמאז לא עזבה אותה. היא תדבר על התחושות שליוו אותה כל חייה, על זה שאף פעם לא יהיה מי שיגן עליה, על חוסר תחושת הביטחון ועל מערכת היחסים המורכבת עם אמה, כזו שלא מדברים בה על כלום. בסרט היא תקיים לראשונה שיחה כנה עם אמה, אחותה ורון, האבא שגידל אותה מגיל 8.

https://www.facebook.com/www.kipa.co.il/videos/222933175674797/

 

 

אסף אמיתי, לוחם בצנחנים, איבד את אביו, ירון (יורי) ז"ל, במלחמת לבנון השנייה, כשהיה בן 7 בלבד. אביו היה איש מילואים, שלא היה חייב לצאת למילואים ושנים של כעס ליוו את אסף בתקופת התבגרותו כשהשאלה כיצד יכול להיות שאביו העדיף את הצבא על פני משפחתו שלו מעולם לא הניחה לו, כשבמקביל אסף בוחר ללכת ולעשות מסלול זהה למה שאביו עשה - להיות לוחם בצנחנים.

האחיות יהודית דורנבוים ורחלי דוד, שאביהן, לולו סולומון ז"ל, נהרג במלחמת ששת הימים ומיד לאחר מכן אימן החליטה בצעד נדיר להפריד ביניהן ולשלוח כל אחת מבנותיה לגדול עם סבן וסבתן. בסרט האחיות מדברות על מערכת היחסים הקשה שהיתה להן עם אימן, על חוסר התפקוד שלה ועל הפוסט טראומה שהיא היתה בו לאחר שאביהן נהרג.

במאית: ציפי ביידר.  עורך: עדו בהט.  צלם ראשי: רונן מאיו.  הפקה: קסטינה תקשורת

הסרט "אחרי שהלכת" ישודר הערב (ב'), ערב יום הזיכרון, בשעה 22:20 ב״רשת 13״.