דברו איתו יותר - נתן גושן פרסם את המספר שלו

הזמר והיוצר נתן גושן התחיל להרגיש יותר מידי לבד בימים האחרונים, מה שגרם לו להזמין את כל המעריצים ליצור איתו קשר טלפוני. וכן, גם שיר חדש נולד עקב המצב

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/03/20 17:21 א בניסן התשפ

דברו איתו יותר - נתן גושן פרסם את המספר שלו
נתן גושן, צילום: Dima Vazinovich/Flash90

הזמן הממושך בבית הוא אתגר לכל אחד. ביניהם, גם נמצאים אומני ארצנו, אשר מצאו עצמם מבטלים הופעות עד לטווח לא ידוע, דבר הפוגע גם במורל האישי, וגם כמובן, בהכנסות. נתן גושן, שמילא עד לא מזמן אולמות יחד עם ישי ריבו על בסיס שבועי, פרסם בעמוד האינסטגרם שלו מספר טלפון, אליו מעריצים יוכלו להתקשר או לשלוח הודעות בכל שעה, על מנת להפיג את השיעמום וכן, לשתף במחשבות.

 

אם גם אתם חשבתם שמדובר בצעד קיצוני, אפשר להירגע, לשם המהלך האמיץ, התחדש גושן בטלפון נוסף מלבד המכשיר הפרטי שלו, על מנת לשמור על הגבולות, במידה ויהיה מעוניין בזמן לעצמו.

בנוסף, פרסם הזמר שיר חדש שכתב לרגל המצב: "נכון כחול לבן, נכון גם הליכוד, פתאום זה לא חשוב עכשיו כולנו בבידוד. בסין כבר התגברו, רק פה הכל אבוד, הסופרים ריקים, עוד נצטרך לצאת לצוד.
דברי איתי יותר, פתאום זה לא רק שיר, פתאום משעמם, אני דופק תראש בקיר. גם אין לי הופעות, הפרנסה בפקק, שוקל לפתוח טיק טוק ולרקוד כמו אנה זק.." אמנם קשה להאמין שהשיר ייכנס לדיסק הבא, אבל בעולם כמו שלנו, אפשר לצפות לכל דבר.