עדן אלנה תייצג את ישראל באירוויזיון 2021

לאחר ההחלטה לבטל את תחרות האירוויזיון השנה, בתאגיד החליטו שעדן תישאר הנציגה של ישראל גם בשנה הבאה. "צעד כזה הינו ראוי והוגן לכל הדעות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/03/20 16:27 כו באדר התשפ

עדן אלנה תייצג את ישראל באירוויזיון 2021
עדן אלנה. תייצג את ישראל בשנה הבאה, צילום: Shlomi Cohen/Flash90

איגוד השידור האירופי הודיע לפני מספר ימים כי התחרות שהייתה אמורה להיות בהולנד השנה, תתבטל בשל התפרצות נגיף הקורונה. ביום שישי האחרון נוספה גזירה נוספת שקבעה כי לא יהיה ניתן לייצג את המדינות עם השירים שנבחרו לשנת 2020. ובכך השיר  Feker Libi שנכתב והולחן על ידי עידן רייכל ודורון מדלי לא יוכל להתמודד בשנה הבאה. אמנם באיגוד אישרו שהנציגים יוכלו לייצג שוב, אלא אם כן במדינה יחליטו אחרת.

בתאגיד השידור החליטו להשאיר את עדן אלנה כנציגת ישראל גם בשנה הבאה, והיא תגיע לתחרות בשנה הבאה עם שיר חדש. מנכ"לית פידל-מיכל אברה סמואל: "בימים אחרונים פנינו לאלדד קובלנץ מנכ"ל התאגיד ואנו רואים שלאור בקשתינו ושל רבים, התאגיד עשה מעשה נכון, ראוי וצודק. זכייתה של אלנה, נטעה תקוות בלבם של אנשים ובני נוער רבים שרואים בה מודל לחיקוי.

עוד אמרה: "בשמי ובשם בני הקהילה האתיופית ורבים אחרים מבני העם ,אנו שמחים ששמרתם על הזכות של עדן אלנה לייצג את מדינת ישראל בתחרות האירוויזיון הבאה בשנת 2021 . עדן היא נכס לחברה הישראלית ובעלת ערך מוסף לבני הקהילה האתיופית. היא זכתה בתחרות השנה בכבוד רב ולאחר מסע מפרך וקשה, ולכן צעד כזה הינו ראוי והוגן לכל הדעות".