השיר Feker Libi לא ייצג את ישראל באירוויזיון

אכזבה בקרב מעריצי האירוויזיון בישראל, וכן בקרב כותבי השיר Feker Libi. השירים שאמורים היו לייצג את המדינות בתחרות שהייתה אמורה להיערך בהולנד, לא יוכלו להשתתף בשנה הבאה

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/03/20 20:46 כה באדר התשפ

השיר Feker Libi לא ייצג את ישראל באירוויזיון
צילום: Shlomi Cohen/Flash90

איגוד השידור האירופי הודיע אמש (ו') כי כל השירים שהיו אמורים לייצג את המדינות באירוויזיון השנה, לא יוכלו לייצג אותם בשנה הבאה. כזכור, השנה בוטלה תחרות השירה הנחשבת באירופה, זאת בשל התפרצות נגיף הקורונה. התחרות תתקיים שוב רק בשנה הבאה ותערך בהולנד, המדינה שזכתה בשנה שעברה בישראל.

על פי האיגוד המדינות רשאיות לבחור האם אותם נציגים יוכלו לייצג את מדינתם שוב או לא ,אך בכל מקרה כולם יאלצו להחליף את השירים. כזכור בישראל השיר הנבחר לתחרות הוא  Feker Libi שנכתב והולחן על ידי עידן רייכל ודורון מדלי. לדאבונם ולצערם גם של מעריצים רבים בישראל השיר שהפך לפופולרי באופן מיידי לא יוכל לייצג את ישראל בתחרות בשנה הבאה.

נציגת ישראל, עדן אלנה כבר הגיבה בבכי בתכניות הטלוויזיה לאחר שנודע לה כי לא תזכה לייצג את ישראל השנה. כעת גם במידה ותייצג את ישראל בשנה הבאה היא לא תעשה זאת עם השיר Feker Libi. בישראל כבר עוד קודם ביטלו את השתתפותם בפגישה בין המשלחות וצילום קליפ בהולנד מחחש הידבקות בנגיף הקורונה.