הנציגה הישראלית לאירוויזיון - עדן אלנה

עדן אלנה, בת 20 מקרית גת, תייצג את ישראל בתחרות שתתקיים בהולנד בחודש מאי, לאחר שזכתה בגמר הריאליטי 'הכוכב הבא' בקשת 12. השיר אותו תשיר ייבחר בחודש הבא במשדר של 'כאן'

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/02/20 07:58 י בשבט התשפ

הנציגה הישראלית לאירוויזיון - עדן אלנה
האירוויזיון בישראל, בשנה שעברה, צילום: כאן

יש נציגה ישראלית לאירוויזיון. עדן אלנה, בת 20, תושבת קרית גת, זכתה אמש (ג') בגמר תחרות הריאליטי 'הכוכב הבא לאירוויזיון', בקשת 12, ותייצג את ישראל בתחרות הזמר האירופית שתתקיים בחודש מאי ברוטרדם, הולנד.

"כבוד מטורף לייצג את המדינה שלי. מדהים שאתיופית עושה את זה בפעם הראשונה, זה הכי מדהים אותי", אמרה אלנה בהתרגשות לאחר הזכייה. היא נבחרה בשקלול הצבעות השופטים באולפן והקהל בבית, אחרי שגברה על שלושת המתמודדים האחרים בגמר; גאיה שאקי בת ה-17 ממושב חדיד, אור עמרמי ברוקמן בן ה-17 מתל אביב ואלה-לי להב בת ה-16 משוהם.

השיר איתו תייצג אלנה את ישראל באירוויזיון ייבחר בחודש הבא, במשדר מיוחד ב'כאן 11'. יש לציין כי זו השנה האחרונה בה שודר קדם האירוויזיון בקשת, והחל מהשנה הבאה ייבחר הנציג הישראלי בתכנית של 'כאן'. הפורמט של התכנית טרם פורסם, אך תנחה אותה המגישה לוסי איוב.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בירך את אלנה וכתב בטוויטר: "עדן, את אלופה! סומכים עלייך שתחזירי את האירוויזיון הביתה. בהצלחה!"