סוף עידן: החנות 'התו השמיני' נסגרת

אחרי קרוב לשלושים שנה בהן היוותה מקור משיכה לחובבי המוזיקה הירושלמים, החנות הוותיקה במרכז העיר סוגרת את שעריה: "מסתגלים לעולם החדש של המוזיקה וממשיכים לפעול כרגיל מהמשרדים שלנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/02/20 21:18 ח בשבט התשפ

סוף עידן: החנות 'התו השמיני' נסגרת
חנות דיסקים. אילוסטרציה, צילום: shutterstock

סופו של עידן בירושלים. חנות 'התו השמיני', הוותיקה, ברחוב שמאי במרכז העיר, נסגרת אחרי 27 שנים. החנות, שנפתחה כחנות תקליטים ב-1993, ובשיאה החזיקה חמישה סניפים בירושלים, תל אביב, נתב"ג וחיפה, נאלצת להיכנע לעולם המוזיקה הדיגיטלית והאפליקציות, נטול הדיסקים והתקליטורים. 

בהמשך פעילותה גדלה 'התו השמיני' מעבר לחנות בלבד, והפכה ללייבל של הפצת מוזיקה ובהמשך גם ייצוג אומנים וזמרים שונים. עם התפתחות הטכנולוגיה וכניסת האפליקציות השונות והחנויות הוירטואליות, ירד הצורך באמצעי האזנה פיזיים, והתו השמיני נאלצה להתאים את עצמה לעולם המתחדש. כיום מחזיקה הרשת סניף בודד בתל אביב, המופעל באמצעות זכיין.

ב'תו השמיני' מסרו לאתר 'מיינט ירושלים' כי "לאחר 27 שנות פעילות סגרנו את החנות בשמאי. אנחנו מודים לכל הלקוחות הנאמנים שלנו. אנחנו ממשיכים בהפקה והפצה בלייבל שלנו בשיא המרץ ומייצגים עשרות רבות של אומנים והרכבים, כולל שלום חנוך, הדג נחש, ילדי בית העץ והתקווה 6. אנחנו מסתגלים לעולם החדש של המוזיקה וממשיכים לפעול כרגיל מהמשרדים שלנו בעיר".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן