צפו: עזר כנגדן? עולמן של הנשים החסידיות ושוק העבודה

סדרת תעודה חדשה בת שלושה חלקים המציעה הצצה לעולמם של החסידים מנקודת מבטם - מהקמת תנועת החסידות ע"י הבעל שם טוב, דרך חורבנה הכמעט מוחלט בשואה ותחייתה המטאורית לאחר מלחמת העולם השנייה בארץ ובארה”ב, צפו בחלק השלישי והאחרון

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/12/19 09:55 יב בכסלו התשפ

צפו: עזר כנגדן? עולמן של הנשים החסידיות ושוק העבודה
צילום: צילום מסך יוטיוב

בחלק השלישי והאחרון של סדרת התעודה "מלכויות של מטה" מקבלים הצצה לחיי היום יום של חסידים מהשורה. כיצד מתקיים תא משפחתי חסידי בישראל של המאה העשרים ואחד? מה הם הקשיים והאתגרים? מה עומד מאחורי הבחירה להתעקש על מערכת חינוך עצמאית של תלמודי תורה ללא לימודי ליבה כמעט, לגזור על ילדיך לצאת אל עולם העבודה כמעט ללא יכולות מקצועיות?
והשאלה החשובה שמעסיקה רבים, מהו מעמד האישה בתוך עולם המקפיד על הפרדה מוחלטת בין גברים ונשים? צפו בפרק ותקבלו תשובות לכל השאלות:
 

 


 

מההיסטוריה ועד חיי היום-יום, מהחסיד הפשוט ועד לאדמו"ר, מרגעים גדולים של התרוממות ועד לרגעים מרים של קושי – הסדרה חודרת מבעד לסטראוטיפים והחשדנות ההדדית שבין המצלם למצולמים, בניסיון להבין מהן תפיסות החיים והאמונה המנחים את חייהם.

הסדרה משודרת בכאן 11. במאי ומפיק: אורי רוזנווקס

 

לצפייה בפרק השני בסדרה - אמונה בצדיק, עד איפה הולכים איתה?

לצפייה בפרק הבכורה  - מה הוסיפה החסידות לעולם היהודי?

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן