הסדרות הכי טובות בנטפליקס לשנת 2020

סדרות נוספות עולות לנטפליקס בשנה האזרחית החדשה. כאלה חדשות לגמרי וכאלה שממשיכות עונות קודמות. אז במה כדאי לכם לצפות?

חדשות כיפה נטע רובינשטיין, חדשות כיפה 01/12/19 16:41 ג בכסלו התשפ

הסדרות הכי טובות בנטפליקס לשנת 2020
נטפליקס, צילום: shutterstock

 

1. על קסמים ואנשים

לקראת 2020 עולה עונה שניה לסדרת על קסמים ואנשים (magic for Humans). סדרה המשלבת קומדיה וריאלטי יחד בה אמן החושים ג'סטין וילמן מדהים עוברי אורח ברחוב, מוציא לפועל טריקים מורכבים ומשלב בין קסמים להומור. העונה השניה שתצא לנטפליקס תביא עימה קסמים חדשים למסך בעיקר סביב חג הכריסמס. אז לכל אוהבי הז'אנר הקומי ולאלה הנהנים ממשחקי קסמים זו תוכנית בדיוק בשבילכם. 
תאריך עליה: 6 לדצמבר, 2019. 
ציון IMDb:7.1 

 

2.בוג'ק הורסמן

חלק נוסף לעונה השישית של הסדרה בוג'ק הורסמן (BoJack Horseman) יעלה גם הוא בשנה החדשה. בוג'ק הורסמן היא סדרת דרמה- קומית מונפשת למבוגרים העוסקת סביב דמותו של סוס-אנוש ושחקן הוליוודי מובטל שבעברו היה חלק מהעולם הטלוויזיוני בהוליווד. הסדרה מבצעת סאטירה על הוליווד, ידוענים, התמכרויות לסמים, חרדה ועל תעשיית הקולנוע והטלוויזיה האמריקאית.
אז אם כבר ראיתם את חמשת העונות הקודמות אתם בטוח שבויי הסדרה שקיבלה תשבוחות רבות. ואם לא ראיתם- כדאי שתראו. 
תאריך עליה: 31 לינואר, 2020. 
ציון IMDb: 8.6 

3. ארס

ארס (Ares) היא ההפקה הראשונה המלאה של נטפליקס מהולנד, סדרת אימה ודרמה על טבעית בשמונה פרקים הנכנסת לעולמו של "ארס", חבורת סטודנטים בלב אמסטרדם שמתמודדים עם עברה המסתורי של מולדתם. 
אם אתם מתחברים לסדרות בשפה זרה ובכלל לסדרות אימה ומתח - הסדרה הזו בשבילכם. 
תאריך עליה: 17 לינואר, 2020. 
ציון IMDb: 6.2 

4. הצלחתי

הצלחתי (Naild It) חוזרת בעונה חדשה והפעם בגרסה גרמנית. הצלחתי היא תוכנית בישול- אפייה שבה מתמודדים חובבי אפייה כושלים המנסים את מזלם בשחזור עוגות מופת והכל בעבור פרס של 10,000 דולר. ללא ספק זוהי תוכנית מצחיקה והומוריסטית שמעזה למחות נגד האוכל הקולינרי והמופתי המוצג ברשתות החברתיות ובתוכניות בישול אחרות. 
אז למי שנמאס מתוכניות הבישול הקלאסיות אבל בכל זאת אוהב את הז'אנר-זוהי אחלה הזדמנות להנות ולצחוק. 
תאריך עליה: 17 לינואר, 2020. 
ציון IMDb:7.4 

5. אן

הסדרה אן (Anne with an E) ממשיכה לעונה שלישית לאחר שתי עונות מוצלחות במיוחד. אן היא סדרת טלוויזיה קנדית המבוססת על הרומן "האסופית" משנת 1908 של הסופרת לוסי מוד מונטגומרי. בעונה שתעלה בקרוב אן שרלי, הילדה מאומצת, חוגגת יום הולדת 16 המעורר בה את הרצון לחשוף את עברה המסתורי ובכך להיתקל במידע שלא ציפתה לו.
אז אם אתם לא שבעים עדיין מהעיבודים השונים שיצאו לספר "האסופית" לכו לראות את העונות הראשונות של הסדרה הנוכחית כדי שתספיקו לעלייה של העונה השלישית. 
תאריך עליה: 3 לינואר, 2020. 
ציון IMDb: 8.5 

6. עולם חדש

אמנם היא לא סדרה חדשה אך אין ספק שאם עוד לא ראיתם אותה, תחילת השנה החדשה זה אחלה טיימינג. עולם חדש (The society) היא סדרת מתח ודרמה לנוער מגילאי 16 ומעלה. תושביה של העיירה העשירה ווסט האם נעלמים באופן מסתורי ובני הנוער שנותרו בעיירה ללא הוריהם חייבים ליצור לעצמם סדר חברתי חדש בכדי לשרוד. ואם ראיתם והחלטתם שאהבתם- עונה שנייה תעלה בשנת 2020. 
ציון IMDb:7.1 

https://www.youtube.com/watch?v=b4qd1QWZ0B4