אביתר בנאי מכור? צפו בשירו החדש

הזמר והיוצר אביתר בנאי מוציא הבוקר שיר חדש שנקרא "מכור" יחד עם המוזיקאי תמיר מוסקט, יחד הם שמים על השולחן את כל הדברים אליהם אנחנו מכורים, צפו בלהיט החדש

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/11/19 09:44 כא בחשון התשפ

אביתר בנאי מכור? צפו בשירו החדש
צילום: צילום מסך יוטיוב

אביתר בנאי הזמר והיוצר מהמוכשרים בארץ מוציא הבוקר (ג') שיר חדש, יחד עם המוזיקאי תמיר מוסקט,  השיר "מכור" מדבר על כל סוגי ההתמכרויות אליהם אנחנו מכורים לפעמים טיפה יותר מידי. 


מילים: אביתר בנאי  לחן:אביתר בנאי ותמיר מוסקט


"מעניין מה יקרה אם נשחרר עכבר ממלכודת פעם אחרי פעם, אם הוא ימשיך לרצות את הגבינה, או יפסיק? נראה לי שבסוף הוא יבין את הקטע, ולא ייכנס אליה שוב. כמה פעמים עישנתי, אכלתי, ועוד מלא דברים שציפיתי שהפעם זה יעשה את העבודה ובסוף התאכזבתי. אבל אני עדיין ממשיך." אומר בנאי וממשיך:

"אני חושב שאנחנו חברה שמחנכת למשככי כאבים, הכל רק לא להרגיש את הכאב, הכל כדי להרגיש טוב. בכל מקרה, אני כזה. בורחים. מכאב, מעצמנו, מאהבה. עולם קשוח. בשביל עולם עדין יותר צריך להסכים לכאב, להרגיש, להודות שאני חסר, חולף, זקוק לאהבה. להפסיק לחזור על אותה טעות פעם אחר פעם ולקוות שהפעם זה יהיה אחרת, כי זה לא. עוד פעם נתפס במלכודת ולא מבין איך זה קרה. די נשמה, עמוד בחוץ. תנשום. חכה. רק להיום. מסכים לנסות?"

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן