הדרת גברים: במופע התרמה לנערות יהיו רק זמרות על הבמה

עמותת ''ילדים בסיכוי'' תקיים מופע התרמה לבנות הגדלות בפנימיות, כשעל הבמה יופיעו נשים בלבד ללא אף זמר, עובדה זו עוררה ביקורת רבה ברשתות החברתיות בעקבות ביטול ערב ההצדעה של עמותת "עזרה למרפא" של הרב אלימלך פירר

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/11/19 09:30 ז בחשון התשפ

הדרת גברים: במופע התרמה לנערות יהיו רק זמרות על הבמה
צילום: shutterstock

בחודש הבא יתקיים בהיכל התרבות בתל אביב מופע התרמה לבנות הגדלות בפנימיות בהפקת עמותת "ילדים בסיכוי" כשכל מי שיופיעו על הבמה הן נשים ללא אף זמר, המופע גם ישודר בגלי צה"ל. בין הזמרות שיופיעו באירוע: נרקיס, אסתר רדא, דנה אינטרנשיונל, דנה ברגר, לאה שבת, מאיה בוסקילה, ספיר סבן, רונה קינן וריקי גל.

על רקע הסערה נגד הרב אלימלך פירר על כך שאין בערב ההתרמה שלו זמרות והביטול של מופע ההצדעה לעמותת "עזרא למרפא", הערב המתוכנן שבו אין גברים במופע עורר ביקורת רבה ברשתות החברתיות. 

''גם אחרי ביטול המופע באירוע ההתרמה של הרב פירר בשל ההדרה וההפרדה אסור לנוח על זרי הדפנה כי יש עוד אירועים מדירים שצריכים לבטל. כמו זה למשל. שלא רק שהוא מדיר אלא הוא גם בחסות התחנה הצבאית של כולנו. אה את זה לא? מעניין למה", כתב העיתונאי מתי טוכפלד.

העיתונאית דנה ורון כתבה: "האירוע של הרב פירר בוטל בעקבות הסערה. כפיים לכל הפמיניסטיות. ומכיוון שאנחנו חברה שיוויונית נאורה וצודקת מעניין אותי לדעת איך נתתמודד עם הדבר הבא: ערב, בהיכל התרבות בתל אביב, בתמיכת העירייה כמובן, ישודר בגלי צה״ל ובלי אף גבר לרפואה! הדרת גברים מוחלטת!" 

כזכור, המופע של הרב פירר היה אמור להתקיים בהיכל התרבות בלי נשים על הבמה, ובשל המהומה שנוצרה החליט הרב לבטל את האירוע. "אבקשך שלא לקיים את מופע ההתרמה. מעולם לא התערבתי ולא עסקתי בארגון ערבי התרמה. האגודה זכתה לשרת עד היום יותר ממיליון אנשים", כתב פירר למארגן האירוע.

''אני שואב כוחי מההלכה, אני גאה באורח חיי ודבק במשימת חיי: הצלת חיים ואהבת הזולת, השונה והאחר", הוסיף יו"ר ארגון ''עזרא למרפא''.