'אבודים' בעונה עשירית: "העונה הכי משוגעת שהיתה"

התכנית 'אבודים' ברשת 13 תעלה ביום ראשון הקרוב (27.10) את העונה העשירית של תכנית התחקירים והבילוש המרתקת ביותר שנראתה על המסך. העונה הנוכחית לדברי צופית גרנט היא המשוגעת ביותר שהיתה עד היום ותעסוק בסיפור חובק עולם של הילדה פליר צרפתי שנחטפה לפני 32 שנה

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/10/19 12:20 כה בתשרי התשפ

'אבודים' בעונה עשירית: "העונה הכי משוגעת שהיתה"
צופית גרנט, אבודים, צילום: אילן בשור

'אבודים' חוזרת במיני סדרה "פליר צרפתי– השמיעי קול", העונה העשירית של התכנית המרתקת. בעונה הנוכחית צופית גרנט וצוות 'אבודים' יצאו בעקבות סיפור חטיפתה קורע הלב של פליר צרפתי, ילדה בת 4 שהחל בתל אביב והפך למסע חובק עולם- ישראל, יפן ובארה"ב.
 




לפני שלושים שנה התרחש בגן ילדים בתל אביב הסיוט של כל הורה: פליר צרפתי, ילדה בת 4, מלאת קסם ומסתורין, נחטפה באכזריות מגן 'לאה' בשכונת שפירא. המשטרה, באורח די תמוה, לא פתחה בחקירה. 
לפני כעשור, פנתה המשפחה ל'אבודים' לראשונה. בשנים האחרונות מנהל צוות 'אבודים' חקירה אינטנסיבית, ממושכת וחובקת עולם. שרשרת של גילויים מטרידים בפרשה, תוך שילובם של חוקרי משטרת ישראל ומשטרת טוקיו, מעוררת מחדש את רגעי האימה הטראומתיים, אך גם מציפה בקרב בני המשפחה את התקווה שיזכו לקבל ולו רמז אודות גורלה של פליר.
התוצאה היא מותחן קולנועי מלא מסתורין ורגש. סיפורה של פליר צרפתי מתפרס על פני 4 פרקים.
 

https://103fm.maariv.co.il/mediaEmbed.aspx?ZrqvnVq=HKHJFL&c41t4nzVQ=M


הפרק החמישי בעונה הנוכחית של "אבודים" נפתח בסיפור חדש במדינה חדשה- שבדיה. במרכז הפרשה 200 'תינוקות אסורים' שנמסרו לאימוץ בשבדיה. צוות 'אבודים' יוצא למסע בניסיון לאתר את מרים, בתה של אישה מוסלמית מטול כרם, שנמסרה לאימוץ לפני 41 שנים. זוהי הפעם הראשונה, אחרי עשרות פניות של מוסלמים בישראל שילדיהם נלקחו מהם, שבה מערכת 'אבודים' יוצאת לחפש תינוקת מוסלמית.

"אבודים: פליר צרפתי– השמיעי קול" תושק ביום ראשון ה-27 באוקטובר בשעה 21:15, ב-"רשת 13"

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן