קסם של מפלצת: להיט הילדים לחול המועד סוכות

ממחפשים פעילות מהנה עם הילדים בחול המועד? סרט מצויר חדש במיוחד עבור הקטנטנים והוריהם, סרט מלא בחמלה, חברות וסיוע לזולת, לכו ותהנו יחד איתם

חדשות כיפה נעמי גוטקינד-גולן 16/10/19 10:32 יז בתשרי התשפ

קסם של מפלצת: להיט הילדים לחול המועד סוכות
צילום: באדיבות טוליפ אנטרטיינמנט

למרות שהמילה מפלצת כלולה בשמו, הסרט "קסם של מפלצת" שעלה בבתי הקולנוע בארץ למחרת יום הכיפורים ומופץ על ידי טוליפ אנטרטיינמנט, עתיד לגרום הנאה רבה בחול המועד סוכות גם לפעוטים וגם להוריהם. זהו עוד מוצר מדויק ועשוי במקצועיות מושלמת של אולפני דרימוורקס, בית היוצר של "שרק", "קונג פו פנדה", "הדרקון הראשון שלי", ועוד. סרט מצויר המפגין את כל ההישגים שהאנימציה הממוחשבת הגיעה אליהם בעשור האחרון, כולל החייאה של נופי שלג עוצרי נשימה, מעוף משוחרר מכבלי הכבידה במרומי האוויר של כל הגיבורים, וקסמי גבורה של "המפלצת" שהיא גור ענק וטוב לב של יצורי האגדה הייטי, שכביכול חיים על פסגות האוורסט. ילדה סינית בשם לי מגלה את גור הייטי בגג ביתה בשנגחאי, ומגייסת שני חברים לסייע לה ולגור לחזור למשפחתו בהרים הגבוהים. גור הייטי ברח מחבורת מדענים שחטפו אותו ובמהלך הסרט הוא יוצא למסע הרפתקאות עם שלישיית הילדים הכולל התגנבות לספינה, טיפוס בשבילים תלולים, התחמקות מסכנות, וחשיפה הדרגתית של כוחותיו המופלאים של הייטי הצעיר וגם שלהם עצמם. עד הסוף הטוב הצפוי כמובן של המפגש עם משפחת הייטי המבוגרים.

לפני שמגיעים לצפייה בסרט המלבב הזה בחברת ילדים צעירים, רצוי להכין אותם גם בהסבר על השמועות הנפוצות בעולם מזה עשרות שנים על איש השלג האגדי שחי בהרי ההימלאיה, וגם מפני רגע חרדה קצרצר וראשוני שבו לי הצעירה נבהלת מהעין הענקית הצופה בה בסתר על גג ביתה, בהלה ההופכת מהר לחיבה וחמלה כלפי היצור הגדול והאבוד, המתגעגע להוריו ורוצה לחזור אליהם. מי אמר אי. טי. מהסרט המופתי של סטיבן שפילברג, ולא קיבל?

ואחרי הצפייה שיחה על כוחה של חברות ושל סיוע לזולת, תעצים את החוויה וההנאה מהסרט.

הסרט מוקרן בדיבוב לעברית, כולל קולה המוכר של חנה לסלאו בתפקיד הסבתא ניי ניי.

לא לאלימות – 

צניעות – 

התנהגות ושפה – 

ערכים –

שווה צפייה -

איכות קולנועית –

לביקורות נוספות