צפו: חנן בן ארי ומשפחות נפגעי הטרור שרים יחד את "אלוף העולם"

הערב (מוצ"ש) נחשף הקליפ המיוחד בו חנן בן ארי, כותב השיר, מבצע אותו יחד עם משפחות נפגעות טרור מעמותת "משפחה אחת" (One Family). זאת כחלק מקמפיין גיוס המונים שיעלה ביום שני הקרוב למשך 36 שעות, במטרה להרחיב את פעילות העמותה המלווה כ-3,000 משפחות.

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/09/19 20:19 כא באלול התשעט

צפו: חנן בן ארי ומשפחות נפגעי הטרור שרים יחד את "אלוף העולם"
מתוך הקליפ "אלוף העולם" עם חנן בן ארי ומשפחות "משפחה אחת", צילום: מתוך יוטיוב

אלופים: משפחות נפגעות טרור מעמותת "משפחה אחת" (One Family) הקליטו את השיר "אלוף העולם", יחד עם חנן בן ארי, המבצע המקורי של השיר כחלק מקמפיין גיוס המונים שיעלה ביום שני הקרוב למשך 36 שעות במטרה להרחיב את פעילות העמותה ואת הכלים הרבים שהיא מעמידה לרשות כ-3,000 המשפחות אותן היא מלווה יום-יום. 


 
ההקלטות תועדו לקליפ מיוחד ומרגש במיוחד שנחשף הערב (מוצ"ש) ובו משתתפים הזמר חנן בן ארי ונציגי משפחות המלוות על ידי "משפחה אחת": מיכל סלומון וילדיה, נתן מאיר, אליעזר רוזנפלד ובתו הדס אלקיים, חיים לב-טוב, יעל שבח וילדיה, צופיה פלזן (לשעבר דיקשטיין), עדן מקונן, הדס מזרחי וילדיה, עמיחי ושירה איש-רן, לואי מרעי, אייל נוייפלד, עדן דדון ועוד.   

בעמותה מסבירים כי המטרה העיקרית של גיוס ההמונים היא הגדלת היקף הסיוע והליווי לאלפי משפחות נפגעות הטרור שמלוות על ידי העמותה. כמו כן, העמותה מעמידה לרשות המשפחות מגוון רחב של כלים ואפשרויות סיוע: כלכלי, משפטי, נפשי, פסיכולוגי, שיקום נפשי ומקצועי, ייצוג ציבורי, סדנאות תמיכה והעצמה וכן פעילות חוויתית כמו מחנות לילדים ולנוער ונופשים טיפוליים.

לפרטים ותרומה לחצו כאן