"הטרמפיסטים" חוזרים בעונה חדשה עם סיפורים מפתיעים

סדרת הרשת הדוקומנטרית "הטרמפיסטים" של יאיר אגמון ואלעד שוורץ חוזרת לעונה שלישית ב'כאן', גם הפעם יאסוף אגמון טרמפיסטים מכל רחבי הארץ וישוחח איתם על סיפור חייהם. צפו להפתעות

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/09/19 12:56 ג באלול התשעט

"הטרמפיסטים" חוזרים בעונה חדשה עם סיפורים מפתיעים
צילום: כאן

סדרת הרשת הדוקומנטרית "הטרמפיסטים" של יאיר אגמון ואלעד שוורץ חוזרת לעונה שלישית ב'כאן' תאגיד השידור הציבורי, גם הפעם אגמון אוסף טרמפיסטים מכל רחבי הארץ ומשוחח איתם על סיפור חייהם. העונה השלישית, בת 8 פרקים, תעסוק בנושאים פוליטיים, בדת ובמגדר. בסדרה תראו את יאיר כמעט דורס כלב, מקבל הצצה לסכין שחיטה של שוחט, ומדבר על ישובים שצריך לפנות. 

בין היתר יובאו בה הסיפורים על פאדי, תושב הכפר עקרבה שבשומרון. פאדי מספר ליאיר שהוא עוזב את הבית בכל תחילת שבוע ויוצא לעבוד בכמה עבודות ברצף, מ-7 בבוקר עד 3 לפנות בוקר כדי לפרנס את משפחתו. בפרק אחר לוקח יאיר את לאה מירוחם, שמשכירה את החדרים הריקים בביתה באמצעות אתר AIRBNB, כדי להקל קשיים כלכליים שנקלעה אליהם עקב גירושיה. ובפרק האחרון בעונה מתארחת נטע חדיד, טרנסג'נדרית שהתגוררה בכפר עציון. בפרק משוחחים נטע ויאיר על זהותה המינית והמגדרית ועל ההתמודדויות של טרנסג'נדרים בתוך קהילת הלהט"ב. כחודש לאחר הצילומים שמה נטע קץ לחייה והפרק, שיוקדש לזכרה, הוא מהתיעודים האחרונים שלה.

ההשקה לתכנית תהיה ביום חמישי הקרוב (5.9) בירוחם ולמה דווקא שם, "כי ירוחם היא עיר שיש בה סיפורים." כך כתב יאיר אגמון בדף הפייסבוק שלו:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1171443423052565&set=a.135013370028914&type=3&theater

"הטרמפיסטים" עונה שלישית, 8 פרקים, משך כל פרק: 5 דקות, מיום חמישי, 5.9.2019, בכאן דיגיטל