צפו: קולולב מכל הלב

שירת המונים וקולולם שונים מתקיימים בהרבה מקומות ועל ידי אוכלוסיות שונות, בקייטנת "לב אל לב" ביצעו יחד בני הנוער של היישוב 'עלי' עם נערים ונערות מעמותת 'עלי שיח' את השיר "הדלת תהיה פתוחה" בביצוע מרגש במיוחד

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/08/19 19:44 יט באב התשעט

צפו: קולולב מכל הלב
הקולולב, צילום: צילום מסך

 

השבוע הסתיים המחזור ה9 של "קייטנת לב אל לב", קייטנה המופעלת על ידי נוער הישוב "עלי" והיא פועלת למען אנשים בעלי צרכים מיוחדים. לקייטנה מגיעים כ70 עד 80 חברים בעלי צרכים מיוחדים, ולכל חבר יש מדריך או שניים צמודים מטעם הנוער במהלך כל הקייטנה. חברי העמותה מגיעים לישוב "עלי" ושוהים שם במשך שבוע שלם שבמהלכו החברים נהנים מאטרקציות ופעילויות שונות ואף יציאות מהישוב לפעילויות גדולות יותר(לונה פארק, גן חיות וכו).

נטע שחורי ממארגני הקייטנה מספר על הבחירה בביצוע וצילום הקולולב (שילוב של קולולם וקייטנת לב אל לב):
"השנה חשבנו שאנו רוצים ליצור משהו מיוחד, מחבר שיעזור לנו להרעיף מהאהבה והטוב שקיימים בקייטנה לאנשים רבים וטובים וכך גם להם יהיה חלק מסויים בטוב האדיר שהקייטנה הזו מפיצה. והחלטנו לעשות את "הקולולב", שירת המונים כל הלב, ובחרנו בשיר המתאים ביותר לכך: "הדלת תהיה פתוחה" של להקת 'שלווה'". 

בשביל להוציא לפועל את הרעיון התגייסו תושבים שונים מהיישוב ללמד את המילים, המנגינה והקולות השונים, לעזור בהפקה צילום ועריכה. 

"לשירה בציבור יש כוח מדהים לשבור חומות של מגבלות פיזית, לעזור לנו להביט במבט עמוק, תמים ואמיתי על המציאות ובנוסף להפוך את המוגבל למיוחד ואת המיוחד לביחד" מסכם נטע.

מוזמנים לעקוב אחריהם בדף הפייסבוק של קייטנת לב אל לב.