לאחר עשור: פסטיבל אחרית הימים בגוש עציון חוזר

פסטיבל אחרית הימים בגוש עציון חוזר ובגדול לאחר עשר שנים במופע ענק של גדולי המוזיקה היהודית. ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן: ""לאחר שנים רבות של הפסקה פסטיבל 'אחרית הימים' בגוש עציון חוזר גדול יותר ואיכותי יותר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/07/19 10:01 ה בתמוז התשעט

לאחר עשור: פסטיבל אחרית הימים בגוש עציון חוזר
פסטיבל אחרית הימים, צילום: יחצ

בשנת 2000 מיסדו בני משפחת לויכטר פסטיבל שנתי שנמשך עשור שנים במשואות יצחק הישנה בגוש עציון.המיקום נבחר על ידי סבם וסבתם של בני משפחת לויכטר יעקב ורחל דורון, שהיו ממקימיו של הישוב בגוש עציון ומלוחמי מלחמת השחרור.

הפסטיבל האחרון היה בשנת 2010. השנה לאחר עשור של הפסקה בני משפחת לויכטר מחדשים את המסורת הטובה ומפיקים פסטיבל אינדי רייב יהודי שיכיל בתוכו מוסיקה ואומנות מקורית עם הרגשה של משפחה אחת גדולה. 

בין אומנים שיופיעו בפסטיבל: אהרון רזאל מארח את יונתן רזאל, שבתא מאחרים את שי צברי, יהודה לויכטר מארח את אריאל זילבר ושמעון ולוי (שוטי הנבואה), רבע לאפריקה, ביני לנדאו, סיני תור, נחת רוח, פורת נוב, יובל סלע, פטר הנזל, רודנז, יחיא, פורטנוי, יהודה כץ, להקת עלמא , יוסי סוויד, DJ LIM LIM | DJ BABA GAZUMBA

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן אמר: "לאחר שנים רבות של הפסקה פסטיבל 'אחרית הימים' בגוש עציון חוזר גדול יותר ואיכותי יותר. אמנים מהשורה הראשונה יופיעו כאן יחד עם בני משפחת לויכטר שיזמו את הפסטיבל לזכר אביהם.תבואו יהיה טוב"

בנימין לוי מנכ"ל המרכז הקהילתי האזורי (מתנ"ס) גוש עציון: "פסטיבל אחרית הימים הוא אירוע חשוב ומשמעותי, אבן דרך תרבותית. עוד אירוע תרבותי שמתקיים כאן בגוש עציון לרווחת התושבים, אירוע המכיל בתוכו תרבות, מוזיקה ואווירה ומציג פסיפס אנושי מרהיב. הפסטיבל מהווה את יריית הפתיחה למגוון אירועים ופעילויות, שאנו מתכננים לתושבי גוש עציון בקיץ הקרוב".

מתי: יום ד', ז' תמוז 10.7.19 -- 15:00 עד הבוקר!
מיקום:  חוות ארץ האיילים
מחיר: 
90 ש"ח ברכישה מוקדמת- 110 ש"ח מחיר רגיל

50 ש"ח ילדים (גילאים 3 עד 12)
350 ש"ח למשפחה (כולל הורים וילדים עד גיל 18)

פסטיבל אחרית הימים

פסטיבל אחרית הימיםצילום: ללא