אירווזיון 2019: סקירת אופנה

הגמר הגדול כבר כאן וההתרגשות בשיאה. רגע לפני שהטירוף מתחיל, יצאנו לבדוק אם המתמודדים שבאו מכל קצוות תבל יודעים לא רק לשיר יפה, אלא גם להתלבש בהתאם למעמד

חדשות כיפה מיכל קוניה, חדשות כיפה 16/05/19 20:10 יא באייר התשעט

אירווזיון 2019: סקירת אופנה
הלוגו הרשמי של תחרות השירים הבילאומית, צילום: יחצ כאן

תחרות השירה הגדולה בעולם עומדת להגיע לקיצה ממש עוד רגע, וזה בדיוק הזמן לראות מה היו לנו פה מבחינה אופנתית. איזה משלחות הלכו על הצפוי והמשעמם, מי לקח את התלבושת שלו לקצה ולמי מגיע דוז פואה.

אוסטרליה: בדומה לישראל גם אוסטרליה לא בדיוק ממוקמת באירופה ואיכשהו הצליחה להשתחל לתחרות. אולי בגלל זה הם חשו צורך להפגיז בשואו הכי מטורף שנראה כאן. הנציגה, קייט מיילר- היידקה, שרה את השיר "zero gravity" (כוח כבידה אפסי) והתלבשה בהתאם: שמלתה הלבנה בסגנון מלכת הקרח היתה בגובה של כמה מטרים מעל הבמה והרקדניות שלצידה ריחפו אף הן באויר בתלבושות שחורות תואמות. את ההופעה השלים כתר הברזל שהתנוסס על ראשה והזכיר בעיקר את הפרק האחרון של משחקי הכס.

איסלנד: את איסלנד ייצגה הפעם להקת רוק-מטאל בשם האטארי.אין ספק שחבריה חשו מחוייבים לסגנון, כמו גם לשיר שבחרו ("השנאה תנצח"), שכן התלבושות שלהם כללו בעיקר הרבה עור שחור, ניטים ואבזמים בכל מקום אפשרי. את פניהם בחרו לצבוע בסגנון ערפדי למדי ואביזר הבימה שכיכב לצידם היה כלוב ברזל ענק. בואו רק נגיד שלא הייתם רוצים להיתקל בהם בסמטה חשוכה.

נציגי איסלנד

נציגי איסלנדצילום: Hadas Parush/Flash90

 

קרואטיה: רוקו בלאז'ביץ', הזמר המייצג אולי לא הספיק לבלות הרבה בארצנו הקדושה בגלל ההכנות לאירוע הגדול, אבל הוא כן הצליח כנראה לקבל כמה שיעורי אופנה מבן אל תבורי, אחרת אין לנו הסבר לכנפיים הזהובות הענקיות שלבש בחזרות. נשאר רק לאחל לו שהן יעזרו לו  לעוף כל הדרך אל הגמר הגדול.

נציג קוראטיה

נציג קוראטיהצילום: Hadas Parush/Flash90


פולין: ארבע חברות הלהקה המייצגת כבר לא יופיעו בגמר, והאמת שלפחות מבחינת הבגדים זה מוצדק לגמרי. החבורה, שביום ביום מתהלכת עם בגדים מזרח אירופיים חינניים וצבעוניים בחרה להופיע בחצי הגמר עם מיש-מש לא ברור של חצאיות פסים צבעוניות ונפוחות, בלייזרים ענקיים משנות ה-80 וכובעים שיעשו לכל בן אדם שפוי כאב ראש.

נציגי פולין

נציגי פוליןצילום: Hadas Parush/Flash90

פורטוגל: גם המשלחת הזאת לא הצליחה להתקדם מעבר לחצי הגמר אבל מדובר בהופעה שננצור בזכרוננו עוד זמן רב. הצמד ההזוי משהו של זמר ורקדן בחרו להופיע עם חליפות תואמות ומצועצעות בירוק מבריק ותסרוקות שכנראה היו אופנתיות אי שם בימי הביניים. לא ברור למה בנעליים הם כן הלכו עם משהו שמתאים למאה הנוכחית, אבל כנראה שבאירוויזיון כמו באירוויזיון הכל הולך.

מקדוניה הצפונית: תמרה טודבסקה תייצג את המדינה העלומה הזו בפעם הרביעית ברציפות, ולפחות על סמך התמונות מהחזרות זו הולכת להיות הופעה מרשימה וויזואלית. תמרה בחרה בשמלת סאטן בצבע טורקיז עם רשת שחורה מתחתיה. לתוספת ה"וואו" הנדרשת ידאגו שישה מסכים גדולים שישקפו אותה מאחור

נציגי מקדוניה

נציגי מקדוניהצילום: Hadas Parush/Flash90

ישראל: כן כן, אחרי 20 שנה שלא, גם תורינו לארח הגיע. אחרי שהתרגלנו להופעות הצבעוניות והעליזות של נטע, הגיע קובי מרימי והוכיח שלפעמים פחות זה הרבה יותר. הוא בחר להופיע עם חליפה שחורה מחויטת ואלגנטית והשאיר את הפוקוס לשיר. נראה שגם השופטים אהבו את הבחירה שלו, כי במוצ"ש הקרוב הוא ייצג אותנו בגמר. בהצלחה קובי!

קובי מרימי

קובי מרימיצילום: Hadas Parush/Flash90

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן