צפו באירוע: כך שוטרי יס"מ משתלטים על מחבלת בירושלים

סדרת דוקו-ריאליטי חדשה, מספקת הצצה נדירה לפעילותם ולחייהם האישיים של שוטרי יחידות המודיעין, הבילוש ומשמר הגבול במחוז ירושלים, הנמצאים בסכנת חיים מתמדת. צפו בהם בפעולה

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/05/19 13:25 י באייר התשעט

צפו באירוע: כך שוטרי יס"מ משתלטים על מחבלת בירושלים
רס"מ יוסי צרפתי - מתוך הסדרה "מחוז ירושלים", צילום: כאן

הסדרה "מחוז ירושלים", בת 9 פרקים, מספקת הצצה נדירה לפעילותם של שוטרי יחידות המודיעין, הבילוש ומשמר הגבול במחוז ירושלים, וחושפת את הצדדים הלא-מוכרים בעבודת השוטרים הירושלמים, הנאבקים בפשע ועושים כמיטב יכולתם לשמור על סדר בעיר הנפיצה, שהתנקזו אליה כלל המתחים החברתיים, הדתיים והלאומיים המאפיינים את ישראל.

מלבד תיעוד הפעילות המבצעית מספקת הסדרה הצצות לחייהם הפרטיים של מי שבחרו בעבודה שמשמעותה היא סכנת חיים יום-יומית. בפרק הראשון ארז, רכז המודיעין נפגש עם מקור שמספר לו על מחבל שמתכוון להוציא פיגוע בעיר. ארז מעדכן את אסף מפקדו שבאותו הרגע עסוק בפינוי הפגנת חרדים אלימה, השניים אוספים מודיעין ויוצאים למבצע לעצירת המפגע אך המחבל חומק. יוסי, מפקד מחלקת יס"מ אופנועים, מחלץ שוטר שהותקף בידי המון, ומוצא עצמו במצב מורכב כשחשודה כמחבלת מתאבדת נמצאת בכוונת הרובה שלו. אסף וארז ממשיכים במאמצים ללכוד את המחבל, ויוצאים עם יחידת מסתערבים לפשיטה לילית במחנה הפליטים שועפאט.

 

צפו בקטע מתוך הפרק הראשון:

 

 

 

כאן – תאגיד השידור הישראלי ישדר החל מיום ראשון, 19 במאי, בשעה 21:00 ב-כאן 11 ובדיגיטל את סדרת הדוקו-ריאליטי "מחוז ירושלים".