לא של עומר אדם או אייל גולן: השיר המזרחי האהוב ביותר על הישראלים

לא מה שחשבתם: שירו של זוהר ארגוב שכתב אביהו מדינה אותו הלחין יחד עם משה ומוש הגיע למקום הראשון "במצעד אגן הים התיכון" של כאן גימל בשיתוף ynet

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/05/24 19:59 ו באייר התשפד

לא של עומר אדם או אייל גולן: השיר המזרחי האהוב ביותר על הישראלים
קהל בהופעה, צילום: Yahav Gamliel,Flash90

יום העצמאות תשפ"ד: מצעד "אגן הים התיכון" הגיע לסיומו עם מספר שיא של מצביעים. אל המקום הראשון בהצבעת הקהל הגיע השיר "הפרח בגני" (זוהר ארגוב, מילים: אביהו מדינה, לחן: אביהו מדינה, משה בן מוש). בשעה האחרונה של השידור ששודרה בכאן גימל, כאן 11, כאן box ובאתר ynet, והוגשה על ידי מיכל אסולין ולצדה הזמר אבי אבורומי, ביצע את השיר הזמר שמעון בוסקילה.

רגעים שמחים מהמצעד

רגעים שמחים מהמצעד צילום: כאן גימל

חיים משה קטף את המקום השני

אל המקום השני הגיע השיר "נשבע" (חיים משה, מילים: שמוליק קלוסקי, לחן: יאיר קלינגר) ובמקום השלישי "צלצולי פעמונים" (אהובה עוזרי). אל המקום הרביעי הגיע שירו של יוני רועה, "פרי גנך" שזכה לביצוע מחודש מרגש של המבצעת המקורית אביבה אבידן יחד עם אבי אבורומי.

זוהר ארגוב הגיע גם למקום החמישי

למקום החמישי הגיע גם כן שיר של זוהר ארגוב, "בדד" (מילים: עמשי לוין, לחן: עוזי מלמד).
במהלך יום העצמאות כולו הועבר השידור חי מטיילת בת ים והוקדש כולו לכוחות הביטחון ובתפילה להחזרת החטופים. התארחו בו מיטב האמנים ובהם אבי סינוואני, חיים משה, חיים אוליאל, ספיר סבן, קרולינה, מאיה דדון, רגב הוד, עידן יניב, לצד מגישי האגן בעבר ובהווה ובהם מיכל אסולין, עומר בן רובי, מנחם פרי, שמעון פרנס, ויוני רועה.

אל מגישי כאן גימל הצטרפו במהלך המצעד לראשונה מאיה בצלאל וקותי סבג. במהלך השידור הכריזו מאיה וקותי על תוכניתם החדשה "מאיה וקותי - התחלנו", שתעלה בקיץ, בכל בוקר, בכאן גימל.