נינט טייב חושפת: "האלבום הזה הוא אחד האהובים עלי"

הזמרת והיוצרת חוגגת עשור לצאת אלבומה הרביעי, "כל החיות ידעו": "תהליך העבודה עליו היה מגלה-לב". בפוסט שפרסמה שאלה את עוקביה: "איזה שיר אתם הכי אוהבים מתוך האלבום?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/05/23 22:59 יב באייר התשפג

נינט טייב חושפת: "האלבום הזה הוא אחד האהובים עלי"
נינט טייב | , צילום: Miriam Alster/Flash90

"כל החיות ידעו" הוא אלבום האולפן הרביעי של הזמרת והיוצרת המוערכת, נינט טייב. האלבום יצא לאור ב-3 במאי 2013, מה שאומר ממש היום הוא חוגג עשור. "קצרה היריעה מלתאר את כל הנפלאות, הניסים והכאבים שעבר הגוף הזה", כתבה הערב (ד') טייב בהתרגשות רבה בחשבון באינסטגרם שלה.

"פותח כל סתימה בנפש כדי לאפשר לה לזרום בחופשיות"

טייב כתבה ל-210 אלף העוקבים שלה כי אתמול בלילה, לפני שנרדמה היא חשבתי לעצמי כמה שהיא ברת מזל. "אני עובדת יום יום בלעשות את מה שאני הכי אוהבת בעולם. כשהייתי בת שמונה אמנם היתה לי הארה שזה מה שאעשה כל חיי אבל בואנה, זה אשכרה מה שאני עושה, כל חיי".

על האלבום עצמו כתבה כי הוא "אחד האהובים עלי". טייב נזכרה בתהליך העבודה עליו, שהיה "מגלה-לב, פותח כל סתימה בנפש כדי לאפשר לה לזרום בחופשיות ובעיקר ממלא כי בידיעתי היתה ההבנה שאני מדייקת אותי בכל יום יותר. יוסי מזרחי ועידן רבינוביץ אמונים על ההפקה. שני ילדים עם כשרון של חמישה עשורים לפחות", פירגנה. "חשבתי שזה שווה פוסט. אז הנה. איזה שיר אתם הכי אוהבים מתוך האלבום?". 

שמו של האלבום נגזר מתוך מילות השיר הפותח אותו - "17 שניות"