אלו הזמרים שיהיו הכי מושמעים במסיבות פורים השנה

השירים של עדן חסון הם המושמעים ביותר בספוטפיי ישראל, ברשימה מככבים גם טונה ועומר אדם. וגלי עטרי ממשיכה לשמור על מקום בטופ 4 כזמרת המושמעת ביותר ברדיו

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/03/23 11:40 יב באדר התשפג

אלו הזמרים שיהיו הכי מושמעים במסיבות פורים השנה
מסיבות בפורים , צילום: Hadas Parush/Flash90

שבוע פורים הגיע ומביא את המסיבות הגדולות בכל עיר בישראל. בכל מסיבה יושמעו השירים הכי חמים בפלייסליסט הישראלי על פי אפליקציית סופטיפיי האמן הכי מושמע בשבוע החולף, ושומר על מקומו הראשון שם שבוע אחר שבוע הינו עדן חסון שממשיך לכבוש את מנורה בסוף החודש ומוציא סינגל חדש. במקום השני נמצא טונה ובמקום השלישי עומר אדם שקפץ לביקור מולדת לאחר שעבר לדובאי עם בת הזוג יעל שלביה. 

עדן חסון

עדן חסון צילום: דניאל סטרבו באדיבות: "גירץ הפקות"

עדן חסון גם כובש את המקום ה-1 במצעד ההשמעות השבועי בתחנות הרדיו בישראל בשבוע החולף, עפ׳י ׳מדיה פורסט׳ עם הסינגל החדש ׳שוב׳, אחריו איתי לוי עם השיר 'חצי בן אדם'. תמיר גרינברג מזנק מעלה לשלושת הגדולים עם Roses וגלי עטרי ממשיכה לשמור על מקום בטופ 4 כזמרת המושמעת ביותר גם השבוע עם השיר החדש שלה ׳כשהלב הוא חופשי׳.

עדן חסון איש השנה במוזיקה כתב בלדת ענק חדשה "שוב" אותה כתב והלחין וגם עיבד והפיק מוזיקלית (יחד עם יעקב למאי), בסוף מרץ הקרוב, יחזור עדן חסון ל 3 מופעי ענק, מופעי 360 מעלות כל אחד 12,000 איש.