"אשמים בהפלה של אשתי": הסדרה המדוברת של נטפליקס ממשיכה לעורר סערות

החלק האחרון של הסדרה "הארי ומייגן" יוצר סערות נוספות. הארי מאשים: "הדיילי מייל גרם להפלה של אשתי" | על הקשר עם אחיו: "הוא צעק עליי בפגישה, זה היה מפחיד"

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה 15/12/22 16:44 כא בכסלו התשפג

"אשמים בהפלה של אשתי": הסדרה המדוברת של נטפליקס ממשיכה לעורר סערות
הארי ומייגן, צילום: shutterstock

הסדרה החדשה של נטפליקס "הארי ומייגן" שמסעיר את בית המלוכה, חושף בפרק האחרון שעלה היום (ד') את האשמים בהפלה שעברה מייגן מרקל. הנסיך הארי טוען כי הדיילי מייל אשם בהפלה שעברה אשתו.

הדוכסית מסאסקס עברה הפלה טבעית בזמן שהותה בארה"ב לאחר לידת הילד הראשון של בני הזוג, הנסיך הארי אומר שהוא מאשים במעשה פרסום שעשו בדיילי מיל נגדם את ההשלכות להפלה: "אני מאמין שאשתי סבלה מהפלה בגלל מה שעשה הדיילי מייל. צפיתי בכל העניין. עכשיו, האם אנחנו לגמרי יודעים שההפלה נגרמה בגלל זה? כמובן שאנחנו לא." אך למרות זאת טוען הארי, "בהתחשב בלחץ שנגרם, חוסר השינה והתזמון של ההריון, במשך כמה שבועות, אני יכול לומר ממה שראיתי, שהפלה נוצרה בגלל מה שניסו לעשות לה."

אמה של הדוכסית: "זה לא מפתיע אותי כי היא אמיצה ואמיצה"

חברתה של מייגן, אביגיל ספנסר, מתארת ​​שהיא צופה בדוכסית נופלת לרצפה בזמן שהחזיקה את בנה, ארצ'י, בביתה החדש, לאחר שאמרה "יש לי הרבה כאבים".

גם עורכת הדין של מייגן, ג'ני עפיה, אומרת בסיעודי שהמקרה גבה מחיר עצום ממייגן. אמה של מייגן , דוריה רגלנד, אמרה "חשבתי שהיא אמיצה ואמיצה. אבל זה לא מפתיע אותי כי היא אמיצה ואמיצה".

מייגן: "לאבד ילד פירושו לשאת צער כמעט בלתי נסבל, שחווים רבים אך מעטים מדברים עליו"

הדוכסית מסאסקס ממשיכה ואומרת בתוכנית: "כשאני חושפת דברים שהם רגעי פגיעות, כשזה מגיע להפלה ואולי הרגשתי בושה על זה, כאילו, זה בסדר, אתה אנושי, זה בסדר לדבר בקשר לזה."

"ויכולתי לבחור שלא לדבר לעולם על הדברים האלה, או שאני יכולה לבחור לדבר עם כל הרע שמגיע עם זה, כי הטוב הוא היכולת לעזור לאנשים אחרים. זו הנקודה של החיים, החיבור וקהילתיות בנושאים כמו אלה".

מייגן כתבה מאמר "ההפסדים שאנו חולקים", בנובמבר 2020 לניו יורק טיימס בנושא ההפלה, ואמרה:

"לאבד ילד פירושו לשאת צער כמעט בלתי נסבל, שחווים רבים אך מעטים מדברים עליו. בכאב האובדן גילינו בעלי ואני שבחדר של 100 נשים, 10 עד 20 מהן יסבלו מהפלה. אולם למרות המשותף המדהים של כאב זה, השיחה נותרה טאבו, רצופת בושה (לא מוצדקת), ומנציחה מעגל של אבל בודד."

קייט מידלטון, רגילה לבגדים רשמיים

וויליאם וקייט צילום: shutterstock

ווילאם לאחיו: "יש דרך לעשות דברים"

בנוסף בפרק שמתפרסם היום, הארי תוקף גם אחיו וויליאם. הוא מספר על הפגישה שערך עם אחיו הנסיך אודות המעבר לחו"ל שלו ושל מייגן כחלק מהפרישה של הזוג מבית המלוכה הבריטי. לדבריו שלו הארי, וויליאם צעק עליו בפגישה: "זה היה מפחיד. אבל צריך להבין שמנקודת המבט של המשפחה, במיוחד של המלכה, יש דרך לעשות דברים, ושהאחריות שלה היא מוסד המלוכה".