צפו בתקצירים צרפת שברה שני שיאים היסטורים בדרך למפגש מול אנגליה

מונדיאל 2022 ממשיך לספק משחקים נפלאים. במשחקי אתמול קבעו כי אנגליה וצרפת ייפגשו ברבע הגמר למשחק ענק על מקום אחד בחצי הגמר. היום: היפנים המפתיעים נגד קרואטיה

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/12/22 08:51 יא בכסלו התשפג

צרפת שברה שני שיאים היסטורים בדרך למפגש מול אנגליה
אמבפה, אנגליה בשלב הבא;, צילום: shutterstock

מונדיאל 2022 נמשך: עוד יום משחקים במונדיאל הסתיים וגם הוא לא אכזב. בשני משחקי שמינית הגמר שנערכו אמש ניצחו הנבחרות הפייבוריטיות צרפת ואנגליה ללא בעיה את פולין וסנגל ויפגשו לקרב ענק בינהן ברבע הגמר. 

צרפת - פולין 1-3

הפולנים לא היוו יריב אפילו לא לרגע אחד והצרפתים עם קיליאן אמבפה האימתני שייטו לניצחון קליל. המחצית הראשונה דווקא עמדה להסתיים בתיקו 0-0 אבל אז הגיע אוליבייה ג'ירו. החלוץ הצרפתי כבש את השער שהוריד את הצרפתים למחצית ביתרון, השער של ג'ירו היה גם אבן דרך בקריירה המפוארת שלו כשכבש את שערו ה-52 בנבחרת, עקף את תיירי הנרי והפך לכובש הגדול ביותר של נבחרת צרפת.

במחצית השניה התעורר גם השחקן הטוב בעולם, צמד של קיליאן אמבפה לא הותיר לפולנים סיכוי, בכך לאמבפה כבר 9 שערים במונדיאל ונראה כי מטרתו להפוך לכובש הגדול בתולדות הטורניר מתקרב בצעדי ענק וההשוואות לפלה האגדי כבר מתחילות.

אירוע משעשע הגיע בדקה האחרונה למשחק כשהפולנים קיבלו פנדל מפוקפק, רובר לבנדובסקי לקח את הבעיטה ובעט בצורה נוראית היישר לידיו של השוער הצרפתי לוריס שגם הפך אמש לשיאן ההופעות בנבחרת צרפת. אבל השופט פסק לבעיטה חוזרת אותה כבר כבש החלוץ. בסיום 1-3 לצרפת שעולה לרבע הגמר

צפו בתקציר המשחק:

באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן.

אנגליה - סנגל 0-3

דווקא במשחק שנחשב למוקש מבחינת האנגלים, הם הציגו את משחקם הטוב בטורניר והביסו את אלופת אפריקה. בחצי השעה הראשונה הסנגלים היו טובים והצליחו לבטל את ההתקפה האנגלית אך לקראת סוף המחצית פעולה נפלאה של הכוכב האנגלי הצעיר ג'וד בלינגהאם הסתיימה בשער של קפן ליברפול ג''ורדן הנדרסון.

במחצית השניה הייתה רק קבוצה אחת על המגרש כשבלינגהאם ממשיך לככב. שער בכורה של הקפטן האנגלי הארי קיין ועוד אחד של סאקה העלו את האנגלים בקלילות לרבע הגמר שם מחכה להם צרפת במה שעומד להיות אחד המשחקים הגדולים בטורניר.

צפו בתקציר המשחק:

באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן.